اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین روز از دهه مبارک فجر

زنگ انقلاب در مدارس قصرشیرین نواخته شد

خبرگزاری فارس: در نخستین روز از دهه مبارک فجر زنگ انقلاب در مدارس شهرستان قصرشیرین نواخته شد.

زنگ انقلاب در مدارس قصرشیرین نواخته شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قصرشیرین، در نخستین روز از دهه مبارک فجر و همزمان با سالروز بازگشت تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به ایران اسلامی زنگ انقلاب در مدارس قصرشیرین نواخته شد.

در این مراسم که به صورت نمادین در دبیرستان دخترانه رسالت این شهرستان برگزار شد، فرماندار قصرشیرین گفت: در تاریخ هر کشوری برخی از روزها اهمیت زیادی نسبت به دیگر ایام دارند؛ در کشور ما دهه فجر یکی از ایام باشکوه تاریخ ایران اسلامی بوده که یادآور رشادت‌ها و جانفشانی‌های ملت مبارز و مجاهد در مبارزه با نظام ظلم و جور است که با رهبری‌های پیامبرگونه امام راحل در بهمن سال 57 به پیروزی رسید.

حسین پروین اظهار کرد: با رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی، نظامی در این سال به پیروزی رسید که نتیجه آن مردم‌سالاری دینی بود که دنیا را تحت تأثیر قرار داده است؛ نظامی که مبتنی بر آموزه‌های دینی بوده و بر پایه ولایت فقیه اداره می‌شود و هر روز به توسعه‌یافتگی بیشتری دست پیدا می‌کند.

وی اضافه کرد: رمز پیروزی ملت در 22 بهمن سال 57 وحدت، یکپارچگی و یکدلی بود؛ این ایام یادآور رهایی ملت ایران اسلامی از یوغ استعمار و رژیم سرسپرده منحوس پهلوی است.

فرماندار قصرشیرین با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی یک نظام مردم‌سالار دینی و دهه فجر متعلق به همه آحاد ملت است، گفت: برنامه‌های ایام‌الله دهه مبارک فجر باید صبغه مردمی داشته باشد.

انتهای پیام/م30/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول