اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ایام‌الله دهه فجر صورت می‌پذیرد

افتتاح و کلنگ‌زنی 51 پروژه در فامنین

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فامنین از افتتاح 44 پروژه و کلنگ‌زنی هفت طرح عمرانی، فرهنگی و ورزشی همزمان با ایام‌الله دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

افتتاح و کلنگ‌زنی 51 پروژه در فامنین
مهدی باب‌الحوائجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: همزمان با ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کشور 44 پروژه با اعتباری بالغ بر 72 هزار و 533 میلیون ریال افتتاح و هفت طرح عمرانی، فرهنگی و ورزشی نیز با اعتباری بالغ بر 42 هزار و 557 میلیون ریال در شهرستان فامنین کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی افزود: کلنگ‌زنی مدرسه شبانه‌روزی دخترانه تجرک و گازرسانی به تعدادی از روستاهای فامنین در ایام‌الله دهه فجر صورت خواهد گرفت.

فرماندار فامنین با اشاره به اهم پروژه‌های قابل افتتاح در دهه فجر گفت: هنرستان دخترانه عصمتیه فامنین با یک هزار و 601 متر مربع زیربنا و 15 کلاس درسی، راهدارخانه تجرک، آبرسانی و گازرسانی به تعدادی از روستاهای شهرستان و مرکز ADSL مرکز مخابرات فامنین در این ایام افتتاح خواهد شد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: افتتاح چندین مورد شرکت خدمات مشاوره کشاورزی، لای‌روبی قنوات برخی از روستاها، آبیاری بارانی 17 مزرعه کشاورزی با یک هزار و 500 هکتار محصول زیرکشت، آغاز به ‌کار مراکز فرهنگی و هنری و افتتاح سالن ورزشی باستانی فامنین در دهه فجر عملیاتی خواهد شد.

باب‌الحوائجی در ادامه تصریح کرد: 225 عنوان برنامه ورزشی و فرهنگی نیز با هماهنگی و فعالیت هشت کمیته در راستای شورآفرینی و انتقال فرهنگ انقلاب به نسل جوان اجرایی خواهد شد.

وی اضافه کرد:‌ نواختن زنگ انقلاب در 12 بهمن، غبارروبی مزار شهدا در 33 نقطه از مزار شهدای روستایی و شهری، تجدید بیعت با مقام عظمای ولایت و دیدار با نماینده ولی‌ فقیه در شهرستان و برگزاری 18 جشن بزرگ مردمی از جمله برنامه‌های مورد اجرا در دهه فجر تلقی می‌شود.

فرماندار فامنین خاطرنشان کرد: برپایی مسابقه تئاتر دانش‌آموزی، مسابقه سرود، شب خاطره با حضور تعدادی از انقلابیون، مسابقه خاطره و وبلاگ نویسی، پیاده روی خانوادگی و اجرای مسابقه ورزشی فوتسال جام دهه فجر در این ایام به اجرا در خواهد آمد.

وی در پایان سخنان خود با بیان اینکه بالغ بر 15 هزار نفر از اقشار مختلف مردم در برنامه‌های دهه فجر حضور خواهند یافت، گفت: برنامه‌های دهه فجر در راستای آشنایی جوانان با مبانی انقلاب اسلامی و تسریع در عمل به منویات بنیانگذار کبیر انقلاب و همچنین مقام معظم رهبری تعریف و تدوین شده است.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول