اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل:

7 باب کتابخانه روستایی در اردبیل کلنگ‌زنی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل از کلنگ‌زنی هفت باب کتابخانه روستایی در استان اردبیل همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد.

7 باب کتابخانه روستایی در اردبیل کلنگ‌زنی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل، صادق فرهمند‌امین در جلسه شورای اداری که به منظور برنامه‌ریزی برای گرامیداشت سی و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار شد بر لزوم اجرای باکیفیت و متناسب با شأن کتابخانه در برنامه‌های دهه مبارک فجر تاکید کرد.

وی از جمله برنامه‌های این ایام مبارک را کلنگ‌زنی هفت باب کتابخانه روستایی در سطح استان با همکاری استانداری اردبیل عنوان کرد و ابراز داشت: انتظار داریم همزمان با این ایام مبارک ساخت کتابخانه در روستاهای استان اردبیل آغاز شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل در ادامه با اشاره به شرکت اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی بر تقویت جایگاه و هویت کتابخانه‌ای و همچنین بر معرفی و پررنگ کردن کتابخانه در ذهن افراد جامعه تاکید.

وی خاطرنشان کرد: هر چه قدر شعاع نفوذ کتابخانه در بین مردم و اذهان مسئولان بیشتر شود مفیدتر خواهد بود.

فرهمندامین با تشریح برنامه‌های ایام الله دهه فجر ابراز داشت: آذین‌بندی و شاداب‌سازی کتابخانه‌ها، پخش سرودهای انقلابی، غبارروبی از مزار شهدا و دیدار از آسایشگاه جانبازان، حضور در نماز جمعه و راهپیمایی 22 بهمن و درج شعارها و پوسترهای مناسب با این ایام را بخشی از فعالیت‌های این اداره کل عنوان کرد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل یادآور شد: علاوه بر برنامه‌های مذکور، عضویت رایگان در روز 12 بهمن، اعزام کاروان جشن کتاب و اهدای کتاب در روستاها و مناطق محروم در یکی از روزهای دهه فجر، شرکت در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب، برگزاری نمایشگاه‌های کتاب و معرفی خدمات کتابخانه، کلنگ‌زنی هفت باب کتابخانه روستایی از دیگر برنامه‌های کتابخانه‌های عمومی در این ایام خواهد بود.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول