اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اهر خبر داد

معرفی 2 هزار متقاضی وام مشاغل خانگی به بانک‌های عامل

خبرگزاری فارس: فرماندار اهر از معرفی بیش از 2 هزار نفر از متقاضیان وام مشاغل خانگی به بانک‌های عامل خبر داد.

معرفی 2 هزار متقاضی وام مشاغل خانگی به بانک‌های عامل

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، رضا صدیقی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: میزان تسهیلات درخواستی متقاضیان معرفی شده به بانک‌ها را بالغ بر 70 میلیارد ریال اعلام و اظهار کرد: با تعامل و همکاری که بین بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی وجود دارد امیدواریم در کمترین زمان ممکن نسبت به پرداخت تسهیلات به متقاضیان اقدامات عملی صورت گیرد.

وی افزود: این شهرستان به علت تداوم پیگیری‌ها و هماهنگی لازم رتبه دوم را بعد از مرکز استان از لحاظ تعداد متقاضیان معرفی شده طرح‌های مشاغل خانگی به خود اختصاص داده که پیش‌بینی می‌شود با عملیاتی شدن این طرح‌ها شاهد اشتغال جمعی از جوانان و علاقه‌مندان رشته‌های مختلف در بخش کشاورزی، دامی، صنایع دستی و فرش، خدمات و بازرگانی و فنی و حرفه‌ای باشیم.

صدیقی گفت: با هماهنگی انجام شده با ادارات میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی، بازرگانی، فنی و حرفه‌ای و جهادکشاورزی آزمون عملی و گواهی مهارت با حذف کاغذ بازی‌های اداری در عرض 24 ساعت صادر می‌شود که این امر موجب تسریع در پروسه اداری مراجعان و رضایتمندی متقاضیان این گونه وام‌ها را سبب شده است.

فرماندار اهر گفت: ایجاد زمینه‌های اشتغال پایدار و بهره‌مندی عمومی مردم از خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی از سیاست‌های دولت خدمتگزار است که در راستای این برنامه در شهرستان اهر برنامه‌ها و ساز و کارهای ویژه‌ای را ادارات ذی‌ربط با همکاری و همراهی فرمانداری اهر پیش‌بینی کرده‌اند.

صدیقی گفت: زمینه‌سازی برای اشتغال پایدار از اولویت کاری مسئولان شهرستان بوده و با هر اداره و یا مسئولی که زمینه نارضایتی سرمایه‌گذاران را در این شهرستان فراهم کند برخورد جدی می‌کنیم.

وی با اظهار امیدواری از تلاش‌های انجام شده در حوزه اشتغال، برگزاری نخستین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری را جرقه امید برای توسعه شهرستان ذکر کرد و افزود: در این راستا گام‌های بسیار مؤثری را با مشارکت سرمایه‌گذاران در بخش‌های مختلف صنعت، کشاورزی، صنایع دستی و گردشگری، خدمات و بازرگانی برداشته شده که امیدواریم سال آتی شاهد به بار نشستن این تلاش‌ها در شهرستان اهر باشیم.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول