اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفیر ایران در مالزی:

الهام‌بخشی ‌اندیشه‌های انقلاب در بین ملت‌های مسلمان بی‌نظیر است

خبرگزاری فارس: سفیر ایران در مالزی گفت: الهام‌بخشی اندیشه‌های انقلاب پس از 33 سال در بین ملت‌های مسلمان بی‌نظیر است و بسیاری از سران کشورهای مختلف امام خامنه‌ای را لایق رهبری مسلمانان جهان می‌دانند.

الهام‌بخشی ‌اندیشه‌های انقلاب در بین ملت‌های مسلمان بی‌نظیر است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدمهدی زاهدی سه‌شنبه شب در همایش بصیرت و فجرآفرینان شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه در کرمان اظهار داشت: به خود می‌بالیم که این شهرستان‌ها محلی برای معرفی و رشد استعدادهای زیادی در استان کرمان بوده است.

زاهدی افزود: این شهرستان‌ها شهدای زیادی را تقدیم اسلام و انقلاب کرده‌اند.

وی تصریح کرد: تعداد زیادی از فرهیختگان بافت، رابر و ارزوئیه در آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها حضور دارند که نمونه کامل یک انسان متعهد و نمونه در محیط کاری خود هستند.

زاهدی با اشاره به جایگاه بصیرت در کمال جامعه گفت: زمانی که نظام مقدس جمهوری اسلامی شکل می‌گرفت، واژه‌های مختلفی توسط گروه‌های متعدد بر سر زبان‌ها می‌آمد و در رسانه‌ها مطرح می‌شد، اما حضرت امام (ره) با بصیرت خود فرمودند" جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد" و ما پس از 33 سال از پیروزی انقلاب متوجه سخن امام (ره) می‌شویم.

وی عنوان کرد: یکی از اهداف برنامه چشم‌انداز 20 ساله الهام‌بخشی به سایر ملت‌ها به ویژه مسلمانان است که در حال شکل‌گیری کامل است.

زاهدی افزود: الهام‌بخشی اندیشه‌های انقلاب پس از 33 سال در بین ملت‌های مسلمان بی‌نظیر است و بسیاری از سران کشورهای مختلف امام خامنه‌ای را لایق رهبری مسلمانان جهان می‌دانند.

وزیر سابق علوم ابراز داشت: هنگامی که به رفتارهای مقام معظم رهبری می‌نگریم، موارد زیادی را مشاهده می‌کنیم که با هوشمندی ایشان انقلاب خطرات را پشت سر گذاشته است و نمونه آشکار آن فتنه سال 88 است که اگر بصیرت ایشان نبود، کشور دچار آسیب می‌شد.

وی تصریح کرد: یکی از افرادی که در الهام‌بخشی جمهوری اسلامی ایران در منطقه نقش اساسی و مهمی بر عهده داشت، حاج‌قاسم سلیمانی است که از خطه بافت، رابر و ارزوئیه به چنین درجه‌ای رسیده است.

زاهدی گفت: همه باید بصیرتمان را یک‌بار دیگر در عرصه ظهور قرار دهیم و آن عرصه هم انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

وی اظهار داشت: مردم ما باید به صورت پرشور در انتخابات حضور داشته باشند و با انتخاب فرد اصلح بتوانند به جریان اصولگرا و متدین در مجلس کمک کنند.

انتهای پیام/م20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول