اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خوی‌ خبر داد

ایجاد اشتغال برای 352 نفر در خوی

خبرگزاری فارس: فرماندار خوی گفت: با بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی و صنعتی برای 352 نفر فرصت اشتغال ایجاد می‌شود.

ایجاد اشتغال برای 352  نفر در خوی
به گزارش خبرگزاری فارس از خوی، غلامحسین عماری عصر امروز در جمع مدیران شهرستان خوی اظهار داشت: در دهه فجر امسال 120 طرح عمرانی و صنعتی در خوی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: این طرح‌ها شامل 52 باب ساخت مدرسه، طرح بهداشتی، طرح هادی، مسکن مهر، خانه‌های مددجویی است.

وی در ادامه تصریح کرد: لوله‌کشی آب روستاها، طرح‌های ورزشی، مخابراتی و بهسازی جاده‌های 51 روستا از دیگر طرح‌های عمرانی هستند.

عماری در ادامه با اشاره به طرح‌های صنعتی گفت: همچنین 17 طرح صنعتی با 447 میلیارد ریال اعتبار در این شهرستان در ایام دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

این مسئول در ادامه گفت: با بهره‌برداری از این طرح‌ها برای 352 نفر زمینه اشتغال ایجاد می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: دهه فجر برای ملت ایران و سایر ملل اسلامی حایز اهمیت بوده و برخاسته از عمق اعتقادات دینی و معنوی مردم است.

فرماندار خوی افزود: آنچه که امروز به عنوان بیداری اسلامی در سرتاسر دنیا شاهد آن هستیم نشات گرفته از انقلاب اسلامی ایران است.

وی با تاکید بر ضرورت تبیین اهداف و آرمان‌های امام راحل(ره) و انقلاب اسلامی برای نسل جوان، اظهار داشت: تقارن دهه فجر امسال با هفته وحدت اتفاق مبارکی است که باید برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر آن برنامه‌ریزی کرد.

‌ رئیس دادگستری شهرستان خوی هم در این جلسه با اشاره به تلاش‌های مضاعف کارکنان و قضات دادگستری این شهرستان اظهار داشت: امسال 29 هزار و 491 پرونده به دادگستری این شهرستان وارد شده است که به 95 درصد از آنها رسیدگی شده و بقیه در محاکم قضایی مورد رسیدگی و صدور حکم قرار گرفته‌اند.

صادق صادقی‌پور افزود: دادگستری خوی هم در میزان رسیدگی به تعداد پرونده‌ها و هم در صدور رای برای پرونده‌ها با سلامت بیشتر موفق عمل کرده است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول