اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بازرگانی آمل خبر داد

معرفی 80 فرشباف برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بازرگانی شهرستان آمل گفت: 80 بافنده فرش در آمل برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی به بانک‌های عامل معرفی شدند.

معرفی 80 فرشباف برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی

عباسعلی زمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با اشاره به اینکه در راستای حمایت از بافندگان فرش دستباف و ایجاد اشتغال خانگی این افراد به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند، یادآور شد: به هر بافنده فرش 15میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه این بافندگان دارای شرایط دریافت تسهیلات بودند، اظهار داشت: 80 نفر در شهرستان آمل برای دریافت تسهیلات مشاغل خانگی در رشته بافندگی فرش به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

زمانی با تاکید بر اینکه برای بافندگان فرش کارت شناسایی صادر شده است، تصریح کرد: در سال‌ جاری 654 نفر کارت شناسایی دریافت کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه بافندگان فرش در آمل همچنین آموزش‌های مهارتی را می‌گذرانند، اظهار داشت: با استفاده از این مهارت و تایید صلاحیت، بافندگان فرش زیرپوشش بیمه قرار می‌گیرند.

رئیس اداره بازرگانی آمل با اعلام اینکه تاکنون 181 نفر با اخذ کارت مهارت برای بیمه شدن معرفی شده‌اند، گفت: بقیه افراد نیز تدریجا با اخذ مدرک به مراکز بیمه‌ای معرفی می‌شوند.

وی با اشاره به زمان برگزاری نمایشگاه‌های فروش بهاره در این شهرستان تصریح کرد: این نمایشگاه بر‌اساس روال هر ساله برگزار می‌شود.

زمانی اظهار داشت: این نمایشگاه‌ها از 15 تا 25 اسفندماه در شهرستان‌های مختلف استان مازندران برگزار می‌شود.

وی با اعلام اینکه پیش‌بینی می‌شود 200 غرفه در نمایشگاه بهاره آمل راه‌اندازی شود، گفت: از تمام واحدهای تولیدی خواسته شده که در این نمایشگاه حضور داشته و به عرضه مستقیم محصولات خود بپردازند.

 انتهای ‌پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول