اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قلعه‌گنج خبر داد

اتمام جاده‌سازی روستاهای قلعه‌گنج در سال آینده

خبرگزاری فارس: فرماندار قلعه‌گنج گفت: اکنون دورترین روستاها نیز دارای جاده مواصلاتی ایمن هستند و با تلاش اداره راه و ترابری شهرستان تا پایان سال 91 تمام جاده‌های روستایی از این نعمت برخوردار می‌شوند.

اتمام جاده‌سازی روستاهای قلعه‌گنج در سال آینده
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، حسن مرادی عصر امروز در جلسه تودیع و معارفه رؤسای اداره راه و ترابری شهرستان قلعه‌گنج اظهار داشت: باید با خوش‌اخلاقی به مشکلات مردم رسیدگی کرد و اگر کاری در توان مسئولان مربوطه نیست با خوش‌رویی و متانت جوابگوی ارباب رجوع بود. 

وی افزود: خدمت کردن به مردم کار بسیار با ارزشی است و باید همه مسئولان خالصانه و بدون منت در انجام صحیح وظایف خود تلاش کنند.

مرادی تصریح کرد: منطقه قلعه‌گنج امروز مورد نگاه ویژه رهبر فرزانه انقلاب قرار گرفته است و ایشان با دستورات اکید خود پیگیر و رصدکننده پیشرفت این شهرستان و منطقه جنوب کرمان هستند.

وی ابراز داشت: در سال‌های اخیر به ویژه در دولت‌های نهم و دهم احداث جاده‌های ارتباطی بین شهری و روستایی بسیار پیشرفت داشته است.

مرادی بیان داشت: اکنون دورترین روستاها نیز دارای جاده مواصلاتی ایمن هستند و با تلاش اداره راه و ترابری شهرستان تا پایان سال 91 تمام جاده‌های روستایی از این نعمت برخوردار می‌شوند.

وی خواسته خود و مردم جنوب کرمان را بحث اشتغال جوانان دانست و گفت: با توجه به اینکه زیرساخت‌های ارتباطی مسکن و بهداشت تا حدود زیادی احداث شده است، اکنون باید به فکر رفاه و استقلال جوانان جویای کار و تحصیلکرده باشیم.

مرادی راه و جاده را به عنوان یک زیرساخت مهم در امر توسعه و پیشرفت شهر و روستا در جهان ذکر و عنوان کرد: شهرستان قلعه‌گنج بسیار در این زمینه پیشرفت کرده و آماده ایجاد امکانات رفاه عمومی، اشتغال و سرمایه‌گذاری است.

وی اذعان داشت: تاکنون برای احداث جاده جاسک قلعه‌گنج رودبار به ریگان از محل اعتبارات وزارت نفت 900 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

مرادی بیان داشت: این جاده که به طول 477 کیلومتر است و اکنون 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد تا پایان سال 91 به بهره‌برداری می‌رسد. 

مرادی خاطرنشان کرد: با اتمام این پروژه استان کرمان و استان‌های شرقی از مسیر شرق و جنوب کرمان به آب‌های آزاد دریای عمان و خلیج‌ فارس از طریق بندر چابهار و جاسک دسترسی پیدا می‌کنند.

فرماندار قلعه‌گنج اظهار داشت: تنها در شهرستان‌های قلعه‌گنج و رودبار بیش از 60 روستا در مسیر این پروژه قرار دارد که علاوه بر بهر‌ه‌وری عمرانی در تأمین امنیت و اقتصاد منطقه تأثیرگذار است.

به گزارش فارس، فرماندار قلعه‌گنج در مراسم تودیع و معارفه رؤسای اداره راه و ترابری شهرستان قلعه‌گنج از تلاش‌های رضا سلیمانی رئیس سابق این اداره تشکر و ارسلان شهدادی را به عنوان رئیس جدید این اداره معرفی کرد و از وی خواست تا با همفکری فرمانداری در راستای پیشرفت سریع جاده‌سازی حرکت کند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول