اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم خبر داد

افزایش آگاهی جوانان نسبت به آموزه‌های دینی

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: باید اطلاعات نسل جوان را نسبت به آموزه‌های دینی بیشتر کنیم و چهره واقعی و حقایق اسلام را بیش از آن که هست در محافل و مجامع و نسل جوان بیان کنیم.

افزایش آگاهی جوانان نسبت به آموزه‌های دینی
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی عرب انصاری در جمع مسئولین حراست منطقه دو دانشگاه‌های کشور با اشاره به گسترش و افزایش فعالیت‌های مخرب شبکه‌های دروغین عرفان ‌های کاذب و فرقه‌ها و نحله‌های شبه معنوی در کشور؛ فعالیت اینگونه فرقه‌های انحرافی را یکی از جبهه‌های تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان علیه نظام اسلامی دانست و اظهار داشت: گروه‌های انحرافی که توسط افراد بدعت‌گذار سود جو با حمایت استکبار طراحی شده‌اند، به دنبال تهدید «سلامت معنوی و ایمانی» مردم کشور به ویژه جوانان عزیز هستند.

وی گفت: دولت‌های استکباری به این نتیجه رسیدند که آموزه‌های ادیان و مذاهب اصیل را باید با مذاهب و فرقه‌های ساختگی از میان برد و به همین دلیل نقشه‌های پیچیده‌ و برنامه ریزی بلند مدتی را طراحی کرده و در این راه، سرمایه گذاری فراوان کرده و می‌کنند، چرا که تا وقتی که فرهنگ غنی شهادت، ایثار و فداکاری در کشوری همچون ایران حاکم باشد، استعمارگران نمی‌توانند بر این کشور تسلط پیدا کرده و اهداف استعماری خویش را دنبال کنند.

وی بیان داشت: باید اطلاعات نسل جوان را نسبت به آموزه‌های دینی بیشتر کنیم و چهره واقعی و حقایق اسلام را بیش از آنکه هست در محافل و مجامع و نسل جوان بیان کنیم چرا که اگر جوانان با حقیقت دین و اسلام آشنا شوند به سراغ هیچ فرقه و مسلکی نخواهند رفت و در برابر این مخاطرات واکسینه خواهند شد.

انصاری قدرت مرجعیت شیعه و نقش علما و روحانیت را در مبارزه با استبداد و استکبار مورد توجه قرار داد و بیان داشت: نهاد روحانیت و مرجعیت همواره به رسالت خود عمل کرده و به تبیین حقیقت اسلام و معارف ناب دین پرداخته است و به همین دلیل مورد هجوم دشمنان قرار گرفته است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قم با بیان اینکه نقشه دشمن جنبه‌های مختلفی دارد، بیان داشت: آنها سعی دارند در افکار و اندیشه‌ها اثر بگذارند و با بهره‌گیری از ضعف دینی و تحریف تاریخ و معرفی ناصالحان به جای صالحان و ضد ارزش به جای ارزش، ایمان جوانان را هدف قرار داده و در این راستا انواع و اقسام فرقه را برای سلایق مختلف به‌وجود آورده‌اند تا بتوانند افراد جامعه را جذب و به سمت تخریب بکشانند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول