اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان‌های سیستان و بلوچستان:

هنر بهترین وسیله برای انتقال آموزه‌های دینی به مددجویان است

خبرگزاری فارس: مدیرکل زندانهای استان سیستان و بلوچستان گفت: هنر و مولفه‌های فرهنگی بهترین وسیله در راستای انتقال ارزش‌ها و آموزه‌های دینی و اصلاحی به مددجویان است.

هنر بهترین وسیله برای انتقال آموزه‌های دینی به مددجویان است
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی زندان‌های سیستان‌و بلوچستان، علیرضا بابایی در نشست با مدیرحوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی این استان گفت: باور و اعتقاد قلبی ما این است که ریشه بروز و ارتکاب جرائم و تخلفات اجتماعی مشکلات و مسائل فرهنگی و اجتماعی است و علل آسیب‌های اجتماعی ارتباط معنا داری به مشکلات فرهنگی و اجتماعی و نارسایی‌های این حوزه دارد.

مدیرکل زندان‌های سیستان و بلوچستان از راه‌اندازی خانه فرهنگ و هنر در زندان مرکزی زاهدان با همکاری و مساعدت حوزه هنری خبر داد و گفت: در راستای اهداف اصلاحی و تربیتی سازمان زندان‌های کشور و با هدف آموزش، فراگیری مهارت‌های هنری و فرهنگی و کشف استعداد و ذوق هنری مددجویان‌ با همکاری حوزه هنری سیستان و بلوچستان و تدریس مربیان مجرب و متخصص این حوزه، خانه فرهنگ و هنر در زندان مرکزی زاهدان راه‌اندازی می‌شود.

مدیر حوزه هنری استان سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه هنر بعنوان درمان برخی از آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی محسوب می‌شود گفت: امروزه هنر تاثیر بسیاری در درمان و برطرف کردن مشکلات فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی  و ارائه تعریف مطلوبی از زندگی دارد.

سعید مهدی زاده افزود: در صورت ایجاد فضا و بسترسازی مناسب در زندان‌های سیستان و بلوچستان زمینه و بستر کشف استعداد و ذوق هنری مددجویان و همچنین ترویج، گسترش و نهادینه شدن تفکر اصلاحی و تربیتی مددجویان به نحو احسن فراهم می‌شود.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول