اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو جبهه متحد اصولگرایان یزد:

احترام به آرا و اندیشه مردم یک اصل در نظام اسلامی است

خبرگزاری فارس: عضو جبهه متحد اصولگرایان استان یزد گفت: احترام به آرا و اندیشه‌های مردم به عنوان یک اصل در نظام جمهوری اسلامی شناخته شده است.

احترام به آرا و اندیشه مردم یک اصل در نظام اسلامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، حجت‌الاسلام سیدکاظم مدرسی ظهر امروز در جلسه‌ برنامه‌ریزی ایام‌الله دهه فجر در شهرستان یزد با اشاره به دو برنامه مهم پیش‌رو اظهار داشت: جشن‌های پیروزی انقلاب و راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات از وقایع مهم کشور در ماه‌های پایانی سال 90 است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک امر فطری است، اظهار داشت: فطری بودن هر امری به معنای همگانی و فراگیر بودن آن است و این از خصوصیات بارز انقلاب اسلامی است و با گذشت بیش از سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد این هستیم که اداره کشور توسط طیف و گروه خاصی نبوده است.

امام جمعه بخش مرکزی یزد با تأکید به اینکه احترام به آرا و اندیشه مردم در نظام جمهوری اسلامی به عنوان یک اصل مدنظر قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) به عنوان جلودار مظلومان عالم با اصل قرار دادن مردم و احترام به رأی و اندیشه آنها توانست با یک انقلاب مردمی بر ظلم و بی‌عدالتی پیروز شود و حاکمیتی بر مبنای ارزش‌های دینی و انسانی در جامعه ایجاد کند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بالای روستاها در یزد افزود: دهیاران و شوراهای بخش باید با برنامه‌ریزی‌های مناسب زمینه حضور گسترده مردم را در پای صندوق‌های رأی فراهم آورند.

مدرسی خاطرنشان کرد: امروز دنیای غرب در صدد تخریب نظام است از این‌رو باید با اعلام دستاوردهای انقلاب در ایام‌الله دهه فجر، مردم را بیش از پیش آگاه ساخت.

وی بیان کرد: هم‌چنین باید شرایطی فراهم شود تا در زمان تبلیغات رسمی کاندیداهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی بتوانند با حضور در روستاها به ارائه برنامه‌های خود بپردازند.

فرماندار یزد نیز در این نشست اظهار داشت: رسانه‌های بیگانه در صدد کم‌رنگ نشان دادن حضور مردم در انتخابات هستند.

عزیزالله سیفی تأکید کرد: باید با ایجاد شرایط مناسب، زمینه حضور گسترده مردم در انتخابات را فراهم آورد.

وی هم‌چنین با بیان اینکه 22 بهمن، روز تجلی وحدت و اوج بصیرت و تبعیت از ولایت‌فقیه ملت ایران اسلامی است، اظهار داشت: باید تمام شرایط لازم فراهم شود تا تمام آحاد مردم با حضور باشکوه خود در راهپیمایی 22 بهمن زمینه ناامیدی و شکستی دیگر را برای دشمنان فراهم و حماسه‌ای دیگر را به دفتر افتخارات خود اضافه کنند.

فرماندار یزد با اشاره به نقش امام خمینی(ره) در انقلاب و بیداری اسلامی ایجاد شده در سطح منطقه و جهان خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) رهبری بود که با سلاح ایمان و بدون تکیه بر هیچ قدرتی توانست حکومت شیعی و اسلامی را بعد از هزار و 400 سال ایجاد کند و امروز می‌بینیم مردم آزاده جهان با تأسی از انقلاب اسلامی مردم ایران و به رهبری امام راحل توانسته‌اند قدرت‌های دیکتاتور خود را نابود کنند که این بیداری و حرکت‌ها، جهان را به سمت عدالت‌خواهی و آزادی‌خواهی هدایت می‌کند.

وی اظهار داشت: باید با برنامه‌ریزی مناسب جشن‌های دهه فجر که مقارن با ماه ربیع‌الاول و هفته وحدت است، این مراسم را به نحوی شایسته برگزار کنیم.

سیفی هم‌چنین با اشاره به برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و حضور گسترده مردم تاکید کرد: استکبار جهانی به ویژه آمریکا با ایجاد فضای آلوده تبلیغاتی قصد دارد چهره انقلاب اسلامی را در نظر افکار عمومی خدشه‌دار و حضور مردم را در پای صندوق‌های رأی کم‌رنگ کند که مردم با حضور گسترده خود سرنوشت و آینده کشور را رقم خواهند زد.

انتهای پیام/خ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول