اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قروه خبر داد

اختصاص 13 میلیارد ریال به طرح‌های آموزش و پرورش

خبرگزاری فارس: فرماندار قروه از اختصاص 13 میلیارد و 393 میلیون ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های بخش آموزش و پرورش در این شهرستان خبر داد.

اختصاص 13 میلیارد ریال به طرح‌های آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج نادر فخری ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان با اعلام این خبر گفت: این اعتبار از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان برای احداث و تکمیل 11 طرح آموزشی و تجهیز مدارس در سال جاری اختصاص یافته است.

وی با اعلام اختصاص 220 میلیون ریال برای تعمیر و اماکن ورزشی دانش‌آموزی در سطح شهرستان تصریح کرد: اعتبارات یاد شده از محل سهم شهرستان از تملک دارایی‌های سرمایه‌ای است که از همین محل بخشی نیز از طرف ادارات کل استان برای اجرای طرح‌های عمرانی اختصاص خواهد یافت.

فخری افزود: در گرامیداشت دهه مبارک فجر کلنگ احداث یک باب دبیرستان 12 کلاسه در شهر قروه به زمین زده می‌شود و سالن اجتماعات آموزش و پرورش شهر سریش‌آباد نیز به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی همچنین عنوان کرد: هم‌زمان با سی و سومین بهار آزادی بیش از 150 عنوان برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی در شهرستان قروه اجرا می‌شود.

فرماندار قروه اضافه کرد: 9 کارگروه تخصصی برای برگزاری هرچه با شکوه‌تر این برنامه‌ها در شهرستان تشکیل شده است.

فخری تصریح کرد: محوریت این برنامه‌ها بر عهده مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب اسلامی به فرموده امام راحل (ره) خواهد بود.

هاشم ناظمی‌جلال مدیر آموزش و پرورش قروه نیز در این جلسه گفت: امسال 240 میلیون ریال اعتبار برای تجهیز نمازخانه مدارس این شهرستان اختصاص یافته است.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول