اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان ‌شرقی:

عدالت آموزشی در هوشمند سازی مدارس مورد توجه قرار گیرد

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان شرقی گفت: عدالت آموزشی در هوشمند‌سازی مدارس مورد توجه قرار گیرد و نقاط محروم نیز در اولویت باشد.

عدالت آموزشی در هوشمند سازی مدارس مورد توجه قرار گیرد
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضا بیگی عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش آذربایجان‌ شرقی توجه به مسائل اعتقادی در آموزش و پرورش را مورد تاکید قرار داد و استفاده از تمام ظرفیت‌ها در این زمینه را خواستار شد.

وی با اشاره به وضعیت احداث نمازخانه در مدارس آذربایجان ‌شرقی افزود: در حال حاضر برخی مدارس استان فاقد نمازخانه هستند که در این راستا توجه به احداث نمازخانه ضروری است.

بیگی با اشاره به مطالبه مسئولان ارشد استان و مسئولان مذهبی و فرهنگی خاطرنشان کرد: در راستای احداث نمازخانه و کم کردن خلأ موجود کارهای خوبی صورت گرفته که باید تداوم نیز یابد.

استاندار آذربایجان‌ شرقی ترویج فرهنگ نماز را یادآور شد و افزود: تلاش در این راستا فعالیتی مقدس است که با استفاده از تمام ظرفیت‌ها باید این امر مورد توجه باشد.

این مسئول با اشاره به تعامل حوزه‌های علمیه  با آموزش و پرورش در زمینه ترویج نماز در مدارس خاطرنشان کرد: استفاده از توان علمی و دینی حوزه‌های علمیه در این راستا خواهد توانست نتایج خوبی به دنبال داشته باشد.

وی همچنین با اشاره به بودجه فرهنگی تبلیغات اسلامی تاکید کرد: استفاده از این بودجه فرهنگی برای توسعه مسائل عقیدتی از جمله نماز در مدارس ضروری است.

بیگی اقامه نماز جماعت دانش‌آموزان در مدارس را نیز مفید ارزیابی کرد و گفت: تمام تمهیدات لازم برای سهولت در این راستا باید مورد استفاده قرار گیرد.

وی با اشاره به طرح هوشمندسازی مدارس استان گفت: عدالت آموزشی در هوشمندسازی مدارس مورد توجه قرار گیرد و نقاط محروم نیز در اولویت باشد.

بیگی تاکید کرد: در امر هوشمندسازی مدارس توجه به روستاهای دور افتاده نیز مهم بوده و باید تمهیدات فنی لازم اندیشیده شود.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول