اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در مازندران:

فضای فعلی نمایشگاه کتاب مناسب است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در مازندران گفت: فضای فعلی نمایشگاه کتاب مناسب است، اما مرکز استان نیازمند فضای نمایشگاهی چندمنظوره است.

فضای فعلی نمایشگاه کتاب مناسب است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی در بازدید از هشتمین نمایشگاه بزرگ کتاب مازندران، اظهار داشت: یکی از نمایشگاه‌های خوبی که در سطح کشور برگزار می‌شود نمایشگاه کتاب است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه کتاب به خودی خود آثار ارزشمندی به همراه دارد، تصریح کرد: نمایشگاه، کتاب و کتابخوانی را توسعه و ترویج می‌دهد و مخاطبان در نمایشگاه کتاب دسترسی آسانی به کتاب دارند.

طبرسی با اشاره به اینکه از برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی به ویژه نمایشگاه کتاب استقبال می‌کنیم، بیان داشت: کتاب فکر و اندیشه انسان را تغییر داده و افراد را هدایت می‌کند.

وی با بیان اینکه کتاب در هر حوزه‌‌ برای انسان مفید است، اضافه کرد: هیچ غذایی بهتر از غذای کتاب نیست چرا که غذای روح و فکر است.

نماینده ولی فقیه در مازندران یادآور شد: غذای جسمانی برای تقویت غذای فکری است تا توان مطالعه و تفکر داشته باشیم.

طبرسی با بیان اینکه کتاب حلقه ارتباط  بین نسل گذشته و حال حاضر است، ادامه داد: در عصر حاضر تالیف و نشر کتاب از سهولت برخوردار است و در گذشته اینگونه نبود.

خطیب جمعه مردم ساری بیان داشت: برای نمایشگاه کتاب باید تبلیغات بیشتری انجام شود چرا که مازندران استانی علمی، فرهنگی و دانشگاهی است و کتاب باید جایگاه والاتری داشته باشد.

وی با بیان اینکه مرکز استان نیازمند فضای نمایشگاهی چندمنظوره است، ادامه داد: هشتمین سال است که نمایشگاه کتاب در این فضا برگزار می‌شود و از خوبی‌های این مکان این است که برای ارشاد استان بار مالی ندارد و هزینه‌ای پرداخت نمی‌شود.

طبرسی یادآور شد: مکان فعلی نمایشگاه کتاب، فضای مناسبی است چرا که شلوغی داخل شهر را نداشته و مکان پارکینگ خوبی دارد.

این مسئول تصریح کرد: هزینه این مکان برای یک هفته 200 میلیون تومان است، اما مالک این مکان، لطف کرده و فضا را به صورت رایگان در اختیار ارشاد استان قرار می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه کتاب در این فضا با مانعی مواجه نبوده و در مسیر جاده بین‌المللی هم قرار دارد، اذعان داشت: در طول هشت سال گذشته غرفه‌داران شکایتی از این فضا نداشته‌اند.

انتهای ‌پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول