اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بروجن خبر داد

برگزاری 600 عنوان برنامه گرامیداشت دهه فجر در بروجن

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بروجن از برگزاری بیش از 600 عنوان برنامه همزمان با دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد.

برگزاری 600 عنوان برنامه گرامیداشت دهه فجر در بروجن

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فتاح کرمی پیش ازظهر امروز در نشست شورای اداری این شهرستان، اظهار داشت: با توجه به ضرورت گرامیداشت ایام الله دهه فجر برنامه‌ریزی، سازماندهی، نظارت و هماهنگی در امر برگزاری مراسم ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و فراهم‌سازی زمینه مشارکت، حضور و نقش‌آفرینی اقشار مختلف مردم در برگزاری هر چه بهتر مراسم در این شهرستان بیش از پیش لازم و ضروری است.

وی  با تأکید بر ضرورت هماهنگی مسئولان کمیته با سایر کمیته‌ها در راستای برگزاری باشکوه این مراسم تأکید کرد و گفت: ما باید تلاش کنیم تا جوانان با ماهیت انقلاب اسلامی آشنا شوند و بدانند که انقلاب اسلامی چگونه شروع شده و چگونه ادامه پیدا کرده است.

کرمی از برگزاری بیش از 600 عنوان برنامه همزمان با دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد و گفت: نواختن زنگ انقلاب در حوزه علمیه، گلباران قبور مطهر شهدا، برگزاری همایش تجلیل از همسران شهید، برگزاری همایش قرآن در بهار انقلاب، برگزاری بیش از سی و سومین جشن در مساجد از مهم‌ترین این برنامه‎ها به‌شمار می‎رود.

فرماندار شهرستان بروجن در ادامه بر ضرورت برگزاری هرچه باشکوه‎تر برنامه‌های دهه فجر تأکید کرد و گفت: جشن‎های انقلاب اسلامی ایران یادآور جانفشانی‎های موحدانی است که تمام هستی و توان خود را در راستای دستیابی به قله‎های رفیع شرافت و کرامت انسانی در طبق اخلاص نهادند.

کرمی از شهدای انقلاب اسلامی ایران به‌عنوان گنجینه‎های گران‎بهای تاریخ اسلام نام برد و افزود: شهدای انقلاب اسلامی ایران با اهدای خون پاک خود دیدگان حقیقت‌بین و کمال‌جوی انسان‌ها را به سوی چشم‌اندازهای نورانی و امیدبخش حکومت معنوی معطوف ساختند.

فرماندار شهرستان بروجن تصریح کرد: ایام الله دهه مبارک فجر، مقدس‏ترین بهانه است تا تمامی دل‌سوختگان و یاران راستین انقلاب با اندیشه‏ها و آرمان‎های پاک انقلاب اسلامی هم‌پیمان شوند.

وی از انقلاب اسلامی به‌عنوان صدای بلند مظلومیت هزاران شهید این سرزمین نام برد و افزود: انقلاب اسلامی با اتکا بر ولایت‎محوری، بصیرت دینی، انسجام و اتحاد ملی به پیروزی رسید.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول