اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سمیرم خبر داد

تشکیل 19 کمیته اصلی و 5 کمیته فرعی دهه فجر در سمیرم

خبرگزاری فارس: به منظور برگزاری هر چه باشکوه‌تر شدن مراسم ایام‌الله دهه فجر 19 کمیته اصلی و 5 کمیته فرعی در شهرستان سمیرم تشکیل شد.

تشکیل 19 کمیته اصلی و 5 کمیته فرعی دهه فجر در سمیرم
محمد علی صابری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سمیرم اظهار داشت: به منظور گرامیداشت سی وسومین بهار انقلاب اسلامی ایران 19 کمیته اصلی در سمیرم و نیز 5 کمیته فرعی در شهرهای هم‌جوار ونک، کمه، حنا، بخش‌های پادنا و وردشت و روستاهای شهرستان تشکیل شده است.

وی افزود: در طول  این ایام 33 برنامه متنوع فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و هنری مختلفی اجرا می‌شود.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سمیرم برگزاری نمایشگاه‌های مختلف از جمله نمایشگاه دستاوردهای انقلاب، نمایشگاه کتاب و عکس و نیز جشنواره  امور عشایر را از جمله برنامه‌های فرهنگی این ایام اعلام و تصریح کرد: به منظور زنده نگه‌داشتن رشادت‌های هشت سال دفاع مقدس 310 نفر به مناطق جنوب کشور اعزام می‌شوند.

برگزاری نشست‌های سیاسی و گفتمان‌های دینی در مدارس شهرستان، بازدید از خانواده‌های شهدا، اعزام زائران به مرقد بنیان گذار مقدس جمهوری اسلامی ایران، از دیگر برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر شهرستان سمیرم است که صابری به آن اشاره کرد.

وی در ادامه دهه پر افتخار فجر را تجلی ایثار، استقامت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: در آن دوران مردم انقلابی و ولایت‌مدار ایران اسلامی با سپر کردن سینه و ریخته شدن خونشان در راه سرافرازی میهن اسلامی پا به عرصه جنگ با کفر و اهریمن گذاشتند و توانستند سلطنت شاهنشاهی را سرنگون کنند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سمیرم با اشاره به فتنه‌های دشمنان نظام ادامه داد: هم‌اکنون نیز وظیفه ما پاسداری از اهداف و ارزش‌های به دست آمده در راه بزرگ و الهی انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: امسال نیز هم‌چون سال‌های گذشته وظیفه داریم آئین‌ها و مراسم‌های ایام‌الله دهه مبارک فجر را هر چه باشکوه‌تر برگزار کنیم و در یوم‌الله 22 بهمن به دشمنان قسم خورده این نظام نشان دهیم که راهشان پوچ و باطل است.

صابری افزود: شهدا گران‌قدر با نثار خون خود این امانت الهی را به ما دادند و ما باید با ادامه راه شهدا این امانت را به دست صاحب اصلی آن برسانیم.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول