اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خبر داد

برگزاری 700 برنامه در دهه فجر از سوی سپاه استان زنجان

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده 700 برنامه در دهه فجر انقلاب اسلامی در استان زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری 700 برنامه در دهه فجر از سوی سپاه استان زنجان
جهانبخش کرمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: قبل از انقلاب اسلامی کشور ایران زیر سلطه بیگانگان و غربی‌ها قرار داشت و بیگانگان به ویژه آمریکائی‌ها در برنامه‌های نظامی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کشور سلطه داشته و برای ایران تصمیم می‌گرفتند.

وی با بیان اینکه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی همه دنیا متکی به دو ابر قدرت شرق و غرب بود، افزود: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی هیچ حرکتی در جهان صورت نمی‌گرفت مگر اینکه یکی از ابرقدرت‌های تاثیر گذار جهان در آن دخالت داشته باشند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی تنها اهرمی بود که نظام جهانی را از وابستگی به شرق و غرب رهایی بخشید، خاطرنشان کرد: حرکت‌های امام خمینی (ره) و گوش به فرمان بودن مردم موجب شد تا انقلاب اسلامی در برابر این ابرقدرت‌ها در جهان ظهور کند.

وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی مرهون خون پاک شهدای این دوران است، افزود: مردم با اطاعت از ولی‌فقیه زمان به پیروزی رسیدند.

کرمی با اشاره به نقش بی‌بدیل مردم زنجان در جریان انقلاب اسلامی بیان داشت: مردم ولایی، عاشورایی و اسلامی استان زنجان نیز در طول انقلاب اسلامی با راهپیمایی‌های خود طومار نظام شاهنشاهی را در هم پیچیدند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی بزرگ‌ترین نعمت الهی محسوب می‌شود، افزود: اگر چه در طی 32 سال گذشته دشمنان اسلام برنامه‌های مختلفی را برای براندازی نظام اعمال کرده‌اند اما انقلاب ایران که انفجار نور بود در حال حاضر همه جهان را فرا گرفته و به جهان صادر شده است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه پیش‌بینی‌های امام خمینی (ره) در راستای صدور انقلاب اسلامی به جهان به درستی در حال حاضر دیده می‌شود، خاطرنشان کرد: امروز فلسطینیان در باریکه غزه اسرائیلی‌ها را زمین‌گیر کرده و جوانان فلسطینی به جای پرتاب سنگ به سوی رژیم اشغالگر قدس با موشک به مبارزه می‌پردازند.

وی با اشاره به مبارزه 33 روزه لبنانی‌ها با رژیم اشغالگر قدس و جنبش 99 درصدی مردم کشورهای جهان بیان داشت: همه قیام‌های جهان برگرفته از انقلاب اسلامی است.

کرمی با بیان اینکه مردم ایران مردمی استثنایی و بی‌نظیر هستند، افزود: حضور گسترده مردم در همه صحنه‌های جامعه حول محور ولایت فقیه 32 سال در برابر توطئه‌های مختلف دشمنان ایستادگی کرده و به مقاومت ادامه می‌دهند.

وی با بیان اینکه ترور دانشمندان هسته‌ای به دلیل عدم تحمل استکبار از پیشرفت‌های علمی کشور در بخش‌های مختلف است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر مبارزه مردم به استکبار به اوج خود رسیده و آخرین تلاش خود را به کار می‌گیرند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه استکبار در حال حاضر در بدترین وضعیت قرار دارد، افزود: وضعیت بد اقتصادی، امنیتی، فرهنگی و اجتماعی استکبار جهانی غیر قابل جبران است.

وی با بیان اینکه در راستای پاسداشت و گرامیداشت حماسه انقلاب اسلامی برنامه‌های مختلفی از سوی سپاه استان برگزار می‌شود، افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده 700 برنامه در دهه فجر انقلاب اسلامی در استان زنجان برگزار می‌شود.

کرمی با اشاره به نامگذاری روزهای مختلف دهه فجر انقلاب اسلامی بیان داشت: همزمان با نخستین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی 21 برنامه در استان برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: برگزاری همایش پاسداران در سراسر استان، برگزاری کارگاه آموزشی فضای مجازی، افتتاح نمایشگاه کتاب و صنایع دستی، نواختن زنگ انقلاب در مدارس استان، اجرای نمایشگاه دفاع مقدس و کتاب به مدت چهار روز، دیدار با ائمه جمعه شهرهای مختلف استان، فضا سازی مراکز آموزش عالی، تکثیر و توزیع بروشور ارمغان انقلاب، ارسال پیامک تبریک و ویزیت رایگان بیماران از جمله برنامه‌های این دهه محسوب می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان تصریح کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا در روستاها و شهرهای استان، برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی، دیدار از خانه سالمندان، غبارروبی مزار شهدا، برپایی نمایشگاه پیشگیری از مواد مخدر، برگزاری اردوی زیارت قم از برنامه‌های این دهه است.

وی برپایی نشست‌های نهضت روشنگری، برگزاری نمایشگاه آثار ایثارگران، برگزاری ایستگاه نقاشی، برگزاری مسابقه قرآن و عترت توسط خواهران، حضور فرهنگیان و دانش‌آموزان در غبارروبی مزار شهدا و حضور در راهپیمایی 22 بهمن از برنامه‌های دهه فجر در استان اعلام کرد.

کرمی برگزاری دعای ندبه، حضور دانش آموزان در نماز جمعه، حضور بسیجیان و پاسداران در نماز جمعه، برگزاری همایش بچه‌های مسجد، برگزاری نشست‌های بصیرتی و جشن بزرگ انقلاب و برگزاری کارگاه‌های آموزشی از دیگر برنامه‌های این دهه محسوب می‌شود.

انتهای پیام/م10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول