اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 19 دی صورت می‌گیرد

قضاوت داور قمی در پینگ‌‌پنگ انتخابی المپیک 2012 لندن

خبرگزاری فارس: داور قمی از فردا در چارچوب رقابت‌های انتخابی المپیک 2012 لندن پیکارهای رشته پینگ‌‌پنگ را قضاوت می‌کند.

قضاوت داور قمی در پینگ‌‌پنگ انتخابی المپیک 2012 لندن
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که زمان زیادی به المپیک به عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای ورزشی جهان باقی نمانده است، رقابت‌های انتخابی یا گزینشی پینگ‌‌پنگ المپیک 2012 لندن از فردا به میزبانی کشور و با شرکت تیم‌های مدعی منطقه آسیایی میانه در شهر تهران برگزار خواهد شد.
رقابت در رشته‌های مختلف ورزشی با شرکت تیم‌های مطرحی از بیش از 150 کشور جهان تابستان سال آینده به میزبان کشور انگلیس در شهر لندن برگزار می‌شود و از کشورمان نیز تیم‌ها، ورزشکاران و داوران زیادی در رشته‌های مختلف حضور می‌یابند.
در حالی که فردا قرعه کشی رقابت‌های انتخابی المپیک منطقه آسیای میانه با حضور تیم‌های پینگ پنگ پنج کشور در قسمت آقایان و شش کشور در قسمت بانوان برگزرا می‌شود، داور قمی نیز امروز به منظور قضاوت این رقابت‌ها راهی تهران شد.
این داور با تجربه پینگ‌‌پنگ قم محمد عموئیان است که در حال حاضر با دارا بودن مدرک بین المللی داوری رشته پینگ‌‌پنگ بنا به دعوت فدراسیون پینگ‌‌پنگ کشورمان یکی از داوران قضاوت کننده در این دوره از رقابت‌ها خواهد بود.
عموئیان 37 ساله که از سال 1372 به عنوان داور در رشته پینگ‌‌پنگ  فعالیت می‌کند در حالی به عنوان یکی از داوران قضاوت کننده در پیکارهای گزینشی المپیک 2012 لندن در قاره آسیا انتخاب شده است که پیش از این قضاوت در مسابقات پینگ‌‌پنگ قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا در کشور هند و از جمله دیدار نهایی این رقابت‌ها بین چین و کره جنوبی را در کارنامه دارد.
محمد عموئیان در حال حاضر مسئولیت دبیری هیئت پینگ پنگ استان قم را بر عهده دارد، در حالی که ریاست این هیئت در شرایط فعلی بر عهده عباس اشعری است و این هیئت یکی از هیئت‌های موفق ورزشی قم در سال‌های اخیر به شمار می‌رود.
بر اساس برنامه ریزی فدراسیون پینگ‌‌پنگ کشورمان، آئین قرعه کشی مسابقات انتخابی المپیک 2012 لندن با حضور شش کشور ازبکستان، افغانستان، قرقیزستان، قزاقستان، تاجیکستان و ایران در قسمت بانوان عصر روز دوشنبه نوزدهم دی ماه از ساعت 19 در محل فدراسیون تنیس روی میز صورت خواهد گرفت.
این در حالی است که مراسم قرعه کشی این دوره از مسابقات گزینشی المپیک 2012 لندن در تهران، در بخش مردان نیز دوشنبه شب بعد از مراسم افتتاحیه بانوان از ساعت 20 با حضور پینگ‌‌پنگ بازان مدعی از پنج کشور ازبکستان، افغانستان، قزاقستان، تاجیکستان و ایران در آکادمی بین المللی تنیس روی میز تهران برگزار می‌شود.
جلسه هماهنگی داوران قضاوت کننده در قسمت بانوان با حضور زهرا یوسفی سرداور مسابقات و داوران حاضر در این رقابت‌ها دو ساعت پیش از مراسم قرعه کشی در سالن شهید عضدی تهران برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول