اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کارگروه اجتماعی شهرستان سوادکوه:

‌برنامه‌های اجرایی، پیوست فرهنگی داشته باشد

خبرگزاری فارس: عضو کارگروه اجتماعی شهرستان سوادکوه گفت: هر طرح و برنامه عمرانی، اجتماعی و اقتصادی باید پیوست فرهنگی داشته باشد.

‌برنامه‌های اجرایی، پیوست فرهنگی داشته باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه صبح امروز در جلسه کارگروه تحول اجتماعی شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی باید در راستای ارتقای جایگاه آموزه‌های دینی و فرهنگی در زندگی اجتماعی مورد توجه قرار گیرد، گفت:  ادارات و نهادهای فرهنگی باید برنامه‌ریزی آینده‌نگرانه‌‌ای را برای دست‌یابی به اهداف فرهنگی و اجتماعی نظام داشته باشند.

حجت‌الاسلام غلامحسین ذاکری‌خطیر با تاکید بر اینکه برنامه‌ریزی‌های فرهنگی به عنوان زیر ساخت توسعه پایدار مطرح است، به دیدگاه‌های رهبر معظم انقلاب در ارتباط با توسعه فرهنگی اشاره کرد و گفت: فرهنگ و برنامه‌ریزی مناسب فرهنگی از دغدغه‌های اصلی مقام معظم رهبری در برنامه‌ریزی‌ها بوده است.

وی در ادامه عنوان کرد: هر طرح و برنامه عمرانی، اجتماعی و اقتصادی باید پیوست فرهنگی داشته باشد.

عضو کارگروه اجتماعی شهرستان سوادکوه بر تعریف مفهوم پیوست فرهنگی برای مدیران اجرایی تاکید و تصریح کرد: در طرح‌ها و برنامه‌های مختلف عمرانی و اجرایی به پیوست فرهنگی توجه لازم نمی‌شود.

ذاکری‌خطیر خاطرنشان کرد: برای ساخت بنگاه‌های تولیدی و اقتصادی و اجتماعی توجه به زیرساخت‌های فرهنگی شامل؛ کتابخانه، نمازخانه، فضای تفریحی و توجه به معماری اسلامی باید مورد توجه باشد.

لهراسب رحمتی معاون فرماندار شهرستان سوادکوه نیز با اشاره به اهداف تشکیل جلسات کارگروه اجتماعی سوادکوه، اذعان داشت: ادارات و نهادهای عضو، مصوبات این جلسات را اجرایی و گزارش را به کارگروه اعلام کنند.

انتهای‌پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول