اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر

بنیاد شهید خراسان شمالی 44 برنامه برگزار می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثار گران خراسان شمالی با تشریح ویژه برنامه‌های پیش بینی شده دهه فجر کمیته ایثار گران این نهاد گفت: 44 عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر در استان برگزار خواهد شد.

بنیاد شهید خراسان شمالی 44 برنامه برگزار می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی، حسن براتی‌زاده اظهار داشت: این برنامه شامل؛ برگزاری مراسم مهمانی لاله‌ها (غباررویی، عطر افشانی و گلباران گلزار پاک شهداء) و حضور گسترده ایثار گران در نماز جمعه است.

وی برپایی مسابقات ورزشی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا انقلاب اسلامی، برگزاری یادواره شهدای انقلاب و نواختن زنگ انقلاب در روز 12 بهمن ماه در مدارس را از جمله برنامه‌های بنیاد شهید به مناسبت گرامیداشت برنامه‌های سی و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی دانست.

براتی‌زاده معرفی شهدا انقلاب با نصب بنرهای پلاکاردی و اطلاع رسانی در طول ایام دهه‌ی مبارک فجر و دیدار با خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان سیاسی دوران انقلاب با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان، برگزاری گردهمایی جانبازان و آزادگان با بیان خاطرات دوران انقلاب، برگزاری مسابقان قرآنی ( در رشته‌های حفظ، قرائت، تفسیر، ترجمه و نماز) در شهرستان‌ها را از دیگر برنامه‌های کمیته ایثارگران برشمرد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثار گران خراسان شمالی برگزاری همایش ایثار، افتتاح قطعه دوم گلزار شهدا بجنورد، برگزاری پیاده روی عموم با حضور جانبازان را از دیگر برنامه‌های اجرای این کمیته عنوان کرد.

وی دهه فجر را فرصت مناسبی برای احیای و ترویج اهداف شهدا دانست و افزود: شهدای انقلاب با نثار خون خود موجب استقرار نظام جموری اسلامی شده و از شرافت اسلام و انقلاب دفاع کردند.

براتی‌زاده خاطرنشان کرد: حیطه‌ کاری بنیاد شهید به عنوان یک نهاد فرهنگی، تمامی جامعه‌ اسلامی را در بر می‌گیرد و ماموریت اصلی آن ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول