اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان خبر داد

اهدای 10 هزار راس گوسفند به حسینیه اعظم زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان از اهدای 10 هزار و 922 راس گوسفند تا به امروز به مسجد حسینیه اعظم زنجان خبر داد.

اهدای 10 هزار راس گوسفند به حسینیه اعظم زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد جواد غم‌پرور شامگاه شنبه در جلسه بررسی مشکلات حسینیه اعظم زنجان، اظهار داشت: حضور گسترده مردم در دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان در هشتم محرم اوج ولایت‌پذیری مردم زنجان بود. 
وی با بیان اینکه مردم با حضور گسترده در این مراسم یکبار دیگر عظمت و بزرگی حسینیه اعظم زنجان را به نمایش گذاشتند، افزود: این حرکت الگوی مسلمانان جهان محسوب می‌شود.  
رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان با تقدیر از حضور گسترده مردم در این حرکت عظیم ملی ادامه داد: همه جهانیان به این حضور گسترده اذعان دارند. 
وی بر ضرورت برنامه‌ریزی‌های کیفی‌تر برای برگزاری باشکوهتر این مراسم در زنجان تاکید کرد و گفت: پایتخت شور و شعور حسینی به عنوان الگوی جهان شیعه ظرفیت‌های لازم را برای اجرای برنامه‌های مطلوب دارد. 
غم‌پرور با اشاره به اینکه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده انسجام و هماهنگی برگزاری این مراسم نسبت به سال‌های گذشته محسوس‌تر بود، خاطرنشان کرد: مردم همواره به این مراسم ارادت داشته و امسال نیز کمک شایانی به برگزاری مطلوب آن کردند. 
وی با بیان اینکه در ماه محرم یک هزار و 704 قربانی از سوی مردم به حسینیه اعظم زنجان اهدا شد، افزود: این نذورات در مقابل دسته عظیم حسینیه اعظم زنجان قربانی شده است. 
رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان از اهدای 5 هزار و 253 راس گوسفند به مراسم عزاداری حسینیه اعظم زنجان از سوی ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت خبر داد و بیان داشت: پنج قطعه مرغ و خروس نیز از سوی مردم ولایتمدار زنجان به حسینیه اعظم زنجان به عنوان نذورات اهدا شد. 
وی با بیان اینکه وجه نقد 3 هزار و 929 راس گوسفند نیز به حسینیه اعظم زنجان اهدا شد، خاطرنشان کرد: یک نفر شتر، دو راس شتر مرغ، 100 قطعه ماکیان نیز از دیگر نذوارت مردم به این مسجد بوده است. 
غم‌پرور از اهدای 10 هزار و 922 راس گوسفند تا به امروز به مسجد حسینیه اعظم زنجان خبر داد و بیان  داشت: تا پایان ماه صفر این نذورات افزایش می‌یابد. 
وی با اشاره به اهدای یک میلیارد و 860 میلیون تومان وجه نقد در قالب نذورات به حسینیه اعظم زنجان خاطرنشان کرد: نذورات جمع‌آوری شده در بخش‌های مختلف هزینه می‌شود. 
رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان تصریح کرد: حضور گسترده مردم در این مراسم موجب شده تا استان زنجان به عنوان الگوی عزاداری جهان اسلام تبدیل شود. 
وی با تقدیر از حضور شایسته مردم در این مراسم یادآور شد: پایتخت شور و شعور حسینی هر سال مراسم هشتم و یازدهم محرم را با شکوه تر از سال‌های گذشته برگزار می‌کند. 
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول