اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت امنای مسجد حسینیه اعظم زنجان:

حماسه‌آفرینان حرکت عزاداری حسینیه اعظم زنجان مردم هستند

خبرگزاری فارس: عضو هیئت امنای مسجد حسینیه اعظم زنجان گفت: حماسه‌آفرینان حرکت عظیم دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان مردم استان و خادمان این مجموعه هستند.

حماسه‌آفرینان حرکت عزاداری حسینیه اعظم زنجان مردم هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رحیم حاج نائبی شامگاه دوشنبه در جلسه بررسی مشکلات مسجد حسینیه اعظم زنجان، با اشاره به توجه دولت نهم و دهم به مسجد حسینیه اعظم زنجان، اظهار داشت: تا کنون از سوی هیچ دولتی به اندازه دولت کنونی به این مجموعه و اجرای برنامه‌های فرهنگی تاثیرگذار در استان توجه نشده است.

وی ادامه داد: پیگیری حل مشکلات این مجموعه از سوی استاندار زنجان و فعالیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری صورت گرفته این مجموعه به عنوان حرکتی جهانی معرفی شده و برنامه‌ریزی‌های مختلفی را در این زمینه انجام داده است.

عضو هیئت امنای مسجد حسینیه اعظم زنجان تصریح کرد: حماسه‌آفرینان این حرکت عظیم مردم استان و خادمان این مجموعه هستند که باید قدر این حرکت‌ها را دانسته و برنامه‌ریزی مطلوبی برای آن داشت.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های مطلوبی در طی چند سال گذشته در مجموعه حسینیه اعظم زنجان صورت گرفته است، بیان داشت: همه تملک‌های صورت گرفته از سوی هیئت امنا صورت گرفته است.

حاج نائبی با اشاره به احداث 20 هزار متر مربع توسط خادمان حسینیه اعظم زنجان افزود: دو هکتار برای احداث این مجموعه با تلاش‌های هیئت امنا تملک شده است.

وی با بیان اینکه اگر چه فعالیت‌های صورت گرفته هنوز نیازمند کار بیشتری است، یادآورشد: به دلیل فعالیت عاشقانه هیئت امنای این مجموعه امروز حسینیه اعظم زنجان به عنوان کانون توجه جهانیان تبدیل شده است.

عضو هیئت امنای مسجد حسینیه اعظم زنجان با اشاره به اینکه نباید افتخارات کسب شده توسط این مجموعه ضایع شود، افزود: رشد چند برابری میزان نذورات این مجموعه به دلیل فعالیت‌های صورت گرفته در این زمینه است.

وی تصریح کرد: بحث‌های بین سازمان اوقاف و امور خیریه و هیئت امنای این مجموعه تا کنون به نحو مطلوبی حل شده و تنها در زمینه لزوم استقلال هیئت امنا باید برنامه‌ریزی‌هایی صورت گیرد.

جاج نائبی با اشاره به عدم دخالت اداره کل اوقاف و امور خیریه در برنامه‌های حسینیه اعظم زنجان بیان داشت: فعالیت‌های بزرگی که از سوی هیئت امنا صورت گرفته نباید نادیده گرفته شود.

وی با بیان اینکه هیئت امنای این مسجد تابع نظرات سازمان اوقاف و امور خیریه است، بیان داشت: باید در این زمینه فعالیت‌های صورت گرفته نیز در نظر گرفته شود.

عضو هیئت امنای مسجد حسینیه اعظم زنجان خاطرنشان کرد: طرح توسعه حسینیه اعظم زنجان در حال حاضر با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در حال پیگیری بوده و به نحو مطلوبی در حال انجام است.

وی ادامه داد:  باید به این مجموعه در راستای عدم حذف استقلال فکری هیئت امنا در تصمیم‌گیری‌های مهم در این مجموعه توجه شود.

انتهای پیام/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول