اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قرچک مطرح کرد

اختصاص 60 درصد بودجه سال 90 برای اقدامات عمرانی

خبرگزاری فارس: شهردار قرچک گفت: 60 درصد بودجه سال 90 شهرداری قرچک برای رضایت شهروندان و رفع کمبودهای آنها، صرف اقدامات عمرانی می‌شود.

اختصاص 60 درصد بودجه سال 90 برای اقدامات عمرانی
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی شهرداری قرچک، عبدالعلی قاسم‌پور از تخصیص 60 درصد اعتبارات سال جاری این شهرداری به پروژه‌های عمرانی خبر داد و اظهار داشت: 17 میلیارد و 100 میلیون تومان اعتبار شهرداری بوده است که 16.3 درصد آن محقق شد و طبق قانون باید حداقل 40 درصد آن به فعالیت‌های عمرانی اختصاص داده شود.

شهردار قرچک با بیان اینکه به طور حتم امسال بودجه شهرداری افزایش دارد، افزود: سرانه فضای سبز شهر قرچک با بالای 13 سانتی‌متر رسیده است و پارک ترافیک این شهر نیز فراتر از وضع فعلی برنامه‌ریزی می‌شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: قسمت انتهایی کتابخانه ولایت قرچک نیز فضایی با عنوان پارکینگ محسوب می‌شود و فعال است.

قاسم‌پور خاطرنشان کرد: علاوه بر آن، برای کودکان معلول و برای خردسالان، وسایل ورزشی کودک را در دستور کار قرار داده‌ایم که به زودی نصب می‌شود.

شهردار قرچک عنوان کرد: رویکرد شهرداری قرچک از خدماتی به اجتماعی در حال حرکت است و در رابطه با شهرسازی نیز با توجه به تصویب طرح جامع تفصیلی، این اقدام سریع‌تر صورت می‌گیرد و حداقل شش ماه تا یک‌سال طول می‌کشد.

وی در ادامه تاکید کرد: با اجرای طرح جامع، تمام نقاط سطح شهر ساماندهی می‌شوند و در ساخت و سازها نیز این مهم باید مدنظر قرار بگیرد.

قاسم‌پور بیان داشت: در مورد بحث نظارت الکترونیکی شهر هم برنامه‌ای در شهرداری در حال پیاده شدن است که در این ارتباط، خیابان‌های اصلی و خیابان‌های فرعی عمود به شبکه آنتن گذاشته و دوربین گذاری می‌شود.

شهردار قرچک در پایان تصریح کرد: با این کار، شهرداری از یک اتاق کنترل متوجه برخی تخلفات از سوی شهروندان مانند ریختن زباله در جوی آب، پارک ممنوع و ... می‌شود و این موضوع به کاهش ترافیک نیز کمک شایانی می‌کند.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول