اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار انزلی خبر داد

افتتاح 80 پروژه عمرانی در انزلی

خبرگزاری فارس: فرماندار انزلی از افتتاح 80 پروژه عمرانی با 387 هزار و 402 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

افتتاح 80 پروژه عمرانی در انزلی
به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، سعادتمند داودی بعد از ظهر امروز در جلسه فرمانداری این شهرستان با اشاره به بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی اظهار داشت: در دهه فجر امسال 80 پروژه عمرانی با اعتبار 387 هزار و 402 میلیون ریال در انزلی افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود که زمینه اشتغال یک‌هزار و 788 نفر در این شهرستان فراهم می‌آید.

وی، با بیان اینکه بخشی از برنامه‌ها در مدت ایام دهه مبارکه فجر فرهنگی و عمرانی است، تصریح کرد: در نخستین از روز دهه فجر و همزمان با ساعت ورود امام خمینی(ره) به میهن رژه شناورهای دریایی با حضور استاندار گیلان و معاون رئیس جمهور در آب‌های منطقه بندری انجام می‌شود.

این مسئول، به مشکلات آبگرفتگی انزلی اشاره کرد و بیان داشت: برای برطرف کردن این مشکل، اقدام‌های لازم برای لوله‌گذاری و سرپوشیده کردن کانال‌های روباز منطقه غازیان انجام گرفته است.

وی، افزود: خیابان‌ها و بلوارهای جدیدی برای آبادانی بیشتر و برطرف کردن معضل ترافیکی در دست اجراست و آسفالت برخی از کوچه‌ها و معابر نیز آغاز شده و پارک‌های جدیدی ایجاد می‌شود که نمونه آن در خیابان پرستو استقرار دارد.

داودی، از افتتاح  ترمینال مسافری در جنب پل ولایت میدان گمرک انزلی خبر داد و  گفت: نخستین ترمینال مسافری شمال کشور در ایام دهه فجر در  انزلی افتتاح می‌شود.

وی، افتتاح چندین سالن ورزشی، راه‌اندازی تعاونی‌های متعدد، ساماندهی دو مزار شهدا در روستاها و برطرف کردن مشکل آب روستایی را از دیگر برنامه‌ها ذکر کرد و یادآور شد: نخستین آب شیرین‌کن کشور به صورت نمونه در سنگاچین انزلی به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار انزلی، تامین آب آشامیدنی شش روستا با بهره‌برداری از چاه منطقه اشتراخان، احداث ساختمان دهیاری در دو منطقه طالب‌آباد و رودپشت، تقویت برق شهرستان و بهره‌برداری از پروژه‌های برق را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد.

وی، خاطرنشان کرد: تجهیز و بازسازی کامل اورژانس بیمارستان شهید بهشتی با 500 میلیون تومان و تجهیز آن به امکانات استاندارد و افتتاح پروژه‌هایی برای مقابله با اعتیاد با همکاری بخش خصوصی از جمله پروژه‌های دهه فجر در انزلی است.

داودی، احداث 10 خانه مددجویی برای خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد و ساخت مسکن از طرف بسیج برای محرومان، مقاوم‌سازی مدارس و ساخت سالن‌های ورزشی و دایر شدن اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان را از دیگر پروژه‌های انزلی در دهه فجر برشمرد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول