اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

45 طرح عمرانی و خدماتی در خلخال به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خلخال گفت: به میمنت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان خلخال 45 طرح عمرانی، خدماتی و تولیدی در مناطق مختلف شهرستان خلخال به بهره‌برداری می‌رسد.

45 طرح عمرانی و خدماتی در خلخال به بهره‌برداری می‌رسد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ذبیح‌الله عبداللهی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری خلخال اظهار داشت: این طرح‌ها با سرمایه‌گذاری 16 میلیارد و 200 میلیون تومان افتتاح شده و اهالی شهرستان خلخال از مزایای آن بهره می‌گیرند.

وی بیان داشت: حضور آگاهانه مردم در جشن‌های انقلاب اسلامی تیری در چشم دشمنان این نظام است که هرگز بصیرت و آگاهی دیدن پیشرفت‌های نظام اسلامی ما را ندارند.

این مسئول راهپیمایی 22 بهمن را صحنه به نمایش در آمدن اراده و عزم مردم ایران در دفاع از اسلام و کیان ارزش‌ها و باورهای دینی و مکتبی توصیف کرد و گفت: ملت ایران در یوم‌الله 22 بهمن چشم همه جهانیان را خیره می‌کنند و به تمام خیره‌سری‌های آنها در یک سال گذشته پاسخی دندان‌شکن و مشتی آهنین می‌زنند.

عبداللهی از یوم‌الله 22 بهمن به عنوان حماسه بی‌نظیر ملت ایران در دفاع از اصول و منافع ملت و نظام یاد و خاطرنشان کرد: در کنار این حرکت با شکوه که تحقق آن با اراده مردم انجام می‌شود انتخابات آزمونی دیگر است تا ملت ایران بار دیگر اراده و باور فائق خود را به دنیا تحمیل کند.

وی ضرورت حفظ وحدت و یکپارچگی عموم مردم را یادآور شد و اضافه کرد: دشمنان این نظام همانگونه که در سال 88 در فتنه خود ناکام شدند امسال نیز در انحراف جدید خود راه به جایی نمی‌برند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار شهرستان خلخال در ادامه سخنان خود تصریح کرد: دشمن با رویکرد فعالیت در شهرهای کوچک به میدان آمده است تا شاید جای پایی برای خود ردیف کند اما بصیرت ملت سیلی محکمی بر صورت سرخ‌گون شده آنها خواهد زد.

عبداللهی تعامل و یکپارچگی مدیران شهرستانی را در برگزاری برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یادآور شد و گفت:‌ این حضور نقطه همدلی مسئولان شهرستان در خدمتگزاری صادقانه و در خور توجه را بار دیگر نشان می‌دهد.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول