اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سلماس خبر داد

برگزاری 155 برنامه در دهه فجر امسال

خبرگزاری فارس: فرماندار سلماس گفت: به مناسبت ایام دهه فجر امسال بیش از 155 برنامه در دهه فجر امسال برگزار می‌شود.

برگزاری 155 برنامه در دهه فجر امسال
به گزارش خبرگزاری فارس از سلماس، مرتضی نظری عصر امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان اظهار داشت: در این ایام بیش از 40 پروژه مختلف عمرانی و خدماتی افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

به گفته این مسئول برای بهره‌برداری از این پروژه‌ها اعتباری بالغ بر 430 میلیارد ریال هزینه شده است.

فرماندار سلماس بهره‌برداری از قطعه دوم بزرگراه سلماس ـ صوفیان به همراه پنج پروژه راه‌سازی با اعتبار بالغ بر 99.7 میلیارد ریال، کلنگ‌زنی بزرگراه سلماس - ایواوغلی خوی با اعتبار بالغ بر 80 میلیارد ریال و شبکه آبیاری سد زولا و دریک با اعتبار بالغ بر 95.85 میلیارد ریال را از جمله مهم‌ترین پروژه‌های آماده افتتاح عنوان کرد.

وی اضافه کرد: در دهه فجر امسال بیش از 170 برنامه درون‌سازمانی در سطح ادارات، نهادها و واحد‌های صنعتی این شهرستان برگزار می‌شود.

نظری تصریح کرد: مراسم جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در 33 روستا، 33 مدرسه، 33 پایگاه بسیج، 33 اداره و 33 مسجد شهرستان برگزار می‌شود.

به گفته این مسئول نواختن زنگ انقلاب در تمام مدارس سطح شهرستان، گلباران تمثال مبارک حضرت امام(ره)، افتتاح نمایشگاه‌های هنری و روزشمار انقلاب از دیگر برنامه‌های دهه فجر امسال است.

فرماندار سلماس به برنامه‌های دهه مبارک فجر در روستاها اشاره و خاطرنشان کرد: در 12 روستا یادواره شهدای فصل زمستان شهرستان، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، برگزاری جشن انقلاب توسط کمیته روستایی و افتتاح چندین پروژه عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و خدماتی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری سه جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی و دو جنگ شادی با حضور هنرمندان این شهرستان و گروه‌های هنری و برگزاری نشست‌های روشنگری و بصیرتی به منظور تدوین کارآمدی نظام و تشریح خدمات ارزنده نظام و حضور حداکثری در انتخابات 12 اسفند از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده دهه فجر است.

این مسئول اجرای مراسم سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با همکاری و توسط مردم را مهم‌ترین محور برنامه‌های دهه فجر عنوان کرد.

فرماندار سلماس با بیان اینکه برگزاری مراسم دهه فجر اختصاص به اداره و ارگان خاصی ندارد و همه اداره‌ها و ارگان‌های این بخش باید در اجرای مطلوب مراسم دهه فجر همکاری کنند، افزود: مردمی بودن مراسم دهه فجر مهم‌ترین محور برگزاری برنامه‌های این ایام است.

وی تاکید کرد: در روز 22 بهمن ماه همگام با سایر شهرهای ایران اسلامی مردم همیشه در صحنه سلماس در راهپیمایی روز 22 بهمن شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول