اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای برگزاری هر چه بهتر جشن انقلاب صورت گرفت

تشکیل 300 کمیته اجرایی دهه فجر در کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از کیفیت‌بخشی به برنامه‌های دهه فجر این استان خبر داد و گفت: با 300 کمیته اجرایی به استقبال دهه فجر می‌رویم.

تشکیل 300 کمیته اجرایی دهه فجر در کهگیلویه و بویراحمد
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، علی‌ عالی‌پور عصر امروز در نشست با اصحاب رسانه و مطبوعات به مناسبت برگزاری برنامه‌های دهه فجر در این استان اظهار داشت: دشمنان جمهوری اسلامی از گرامی‌داشت دهه فجر در ایران وحشت دارند چرا که در آن دوره و در بهمن 57 شکستی را متقبل شدند که تا همیشه داغدار هستند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: آن‌ها در طول این سه دهه اخیر نقشه‌های متعددی برای ضربه زدن به این نظام و انقلاب کشیدند که در همه موارد چیزی جز شکست برایشان حاصل نشد و طبیعی است که دست از عناد و دشمنی بر ندارند.

این مسئول امور برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و تبلیغاتی در استان کهگیلویه و بویراحمد به تحریم‌های اخیر غرب و آمریکا علیه جمهوری اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: این توطئه و دسیسه جاهلانه دشمن نیز راهی جز شکست و اضمحلال ندارد چرا که در آن نیتی خالص و الهی نیست و پیروزی با کسانی است که اراده مردمی در پشت سر آن‌ها قرار دارد.

عالی‌پور با بیان این‌که مردم ایران اسلامی دست از آرمان‌های خود بر نمی‌دارند، افزود: این مردم هرگز اجازه نخواهند داد که دستاورد علمی جوانان اندیشمند و دانشمند آن‌ها بازیچه دست استکبار و قلدرهای جهانی قرار گیرد.

وی اضافه کرد: از این رو همه مردم ایران اسلامی و استان کهگیلویه و بویراحمد در صفوف متحد پشت سر رهبر و مقتدای خود ایستاده‌اند و توطئه‌ها و عناد ورزی دشمنان را یکی پس از دیگری از سر راه برمی‌دارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: به همین منظور و برای هماهنگی با سایر نقاط کشور ما نیز در این استان با برنامه‌ریزی و هماهنگی لازم به استقبال برنامه‌های دهه فجر انقلاب می‌رویم.

عالی‌پور از تشکیل 30 ستاد در سطح استان و شهرستان و بخش و 300 کمیته اجرایی برگزاری دهه فجر در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و افزود: با تشکیل این ستادها و کمیته‌ها تعداد سه هزار و 700 برنامه متنوع در بخش‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی و در قالب‌های گوناگون در سراسر کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول