اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سخنرانی مذهبی روزانه تا اجرای برنامه‏های فرهنگی

برنامه‏های دهه فجر در دانشگاه دماوند اعلام شد

خبرگزاری فارس: برنامه‏های دهه فجر انقلاب اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند اعلام شد.

برنامه‏های دهه فجر در دانشگاه دماوند اعلام شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند، دهه فجر انقلاب اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند همچون گذشته و مثل دیگر دانشگاه‏های کشور با برنامه‏های متعدد و متفاوتی همراه است.

امسال تزیین محوطه و ساختمان‏های دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند با بنر، پلاکارد، پوستر و ... به مناسبت این پیروزی بزرگ همچون سال‏های گذشته انجام می‏شود؛ اما در کنار آن، این واحد دانشگاهی در برنامه‏های مختلفی که در سطح شهرستان دماوند تدارک دیده شده هم حضوری پررنگ و فعال خواهد داشت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند به عنوان یکی از سخنرانان اصلی 10 شب دهه مبارک فجر در مسجد جامع دماوند درباره آثار و نمودهای انقلاب اسلامی سخنرانی خواهد داشت.

در نمازخانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند نیز برنامه سخنرانی مذهبی روزانه با موضوعات متناسب با ایام انقلاب بعد از نماز جماعت ظهر و عصر با برگزاری جشن به منظور گرامیداشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی توام خواهد بود.

بازدید از نمایشگاه و موزه عبرت‏ شهر آبسرد با عنوان «خورشیدهای بی‏غروب»، همکاری با شهرداری و شورای شهر آبسرد و مسئولان موزه عبرت در تهیه بروشور تاریخ مبارزات قبل از انقلاب مردم شهرستان دماوند، حضور دانشگاهیان در مرقد مطهر حضرت امام (ره) و حسینیه جماران در روز 16 بهمن و تجدید عهد با آرمان‏های امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‏های دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند است.

همچنین دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند در این ایام برنامه‏های دیگری چون تهیه ویژه‏نامه متناسب با دهه فجر توسط دفتر فرهنگ اسلامی با عنوان «ماموران مرگ» و توزیع آن در بین دانشجویان، اساتید و کارکنان، ارسال پیامک‏هایی با مضمون انقلاب و فرمایشات حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب به دانشجویان و اساتید و تهیه نرم‏افزار فرهنگی با محوریت مبارزات حضرت امام خمینی (ره) تحت عنوان «نهضت جاوید» و تکثیر و توزیع آن را در کارهای خود دارد.

بخش تصاویر و کلیپ‏های مرتبط با دهه فجر از ویدئو پروژکتور داخل محوطه، پخش کلیپ توسط دستگاه بلوتوث و شرکت گسترده دانشگاهیان در راهپیمایی حماسی 22 بهمن و صدور بیانیه تجدید میثاق با ولایت نیز از برنامه‏های متعدد این واحد دانشگاهی در ایام دهه فجر است.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول