اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات کردستان:

بسترهای برگزاری انتخابات سالم در کردستان فراهم است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار و رئیس ستاد انتخابات کردستان با اشاره به حساسیت انتخابات امسال، از فراهم بودن زمینه‌های برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور در استان خبر داد.

بسترهای برگزاری انتخابات سالم در کردستان فراهم است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ایرج حسن‌زاده بعد از ظهر امروز در دیدار با جمعی از روحانیون شهرستان دهگلان اظهار داشت: ماهیت ارزشمند انقلاب اسلامی موجب شده تا انقلاب به الگوی مناسب برای حرکت بیداری اسلامی در جهان اسلام تبدیل شود.

به گفته وی، ملت‌های مسلمان و آزادیخواه جهان با پیروی از پیروزی انقلاب اسلامی و با مقاومت در برابر حکومت‌های دست نشانده زمینه سرنگونی آنها را فراهم ساختند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان در ادامه به فرا رسیدن دهه فجر اشاره کرد و افزود: دهه فجر در حقیقت طلیعه همیشه جاویدان انقلاب اسلامی و فرصت ارزشمندی برای بازنگری در ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب است.

حسن‌زاده خاطرنشان کرد: برای حفظ دستاوردهای انقلاب و آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و تقویت جایگاه انقلاب اسلامی در جامعه باید مراسم‌های این دهه مبارک هرچه با شکوه‌تر برگزار شود.

وی با بیان اینکه تلاش دشمنان انقلاب برای حذف ارزش‌های این نظام الهی در طول این سال‌ها هیچ‌گاه تمامی نداشته است، تصریح کرد: توطئه و تلاش‌های دشمنان علیه این نظام الهی به دلیل اقتدار و پیشرفت‌های روز افزون آن است.

وی در ادامه تقارن دهه فجر با هفته وحدت را یک اتفاق فرخنده‌ دانست و افزود: در برگزاری برنامه‌ها توجه به این دو موضوع و اصل مهم بسیار ضروری است.

به گفته معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان، با توجه به ویژگی‌های کشور از لحاظ تنوع قومیت‌ها و مذاهب موضوع وحدت جزو مهم‌ترین نیازها و مولفه‌هایی است که رهبران انقلاب همواره بر آن تاکید ویژه‌ای داشته‌اند.

حسن‌زاده نامگذاری یک هفته به عنوان هفته وحدت را از تدابیر ارزشمند امام راحل (ره) عنوان کرد و گفت: این نامگذاری زمینه‌ساز وحدت و تقویت بیش از پیش آن را در کشور فراهم کرده است.

وی همچنین به نزدیک شدن به زمان برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و سومین میان‌دوره‌ای چهارمین دوره خبرگان در استان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر همه بسترها برای برگزاری انتخاباتی سالم و مردمی در کردستان مهیا شده است.

رئیس ستاد انتخابات کردستان تصریح کرد: امیدواریم مردم استان با آگاهی و بصیرت همیشگی خود و مشارکت گسترده در انتخابات، یک‌بار دیگر حمایت قاطع خود را از انقلاب اسلامی به نمایش بگذارند.

حسن‌زاده در پایان گفت: خدمت صادقانه به مردم از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و مردم نیز باید با حمایت از مسئولان زمینه استحکام و اقتدار کشور را فراهم سازند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول