اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پژوهشگر اتریشی:

مدافعان غرب ویرانی آن را تماشا کنند

خبرگزاری فارس: یک پژوهشگر اتریشی گفت: کسانی که از غرب دفاع می‌کردند امروز شاهد ویرانی نظام غرب و آمریکا هستند.

مدافعان غرب ویرانی آن را تماشا کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام اریش والدمن پیش از ظهر امروز در هشتمین پیش نشست تخصصی چهاردهمین جشنواره شیخ طوسی با موضوع بررسی آخرین تحولات جهان  که در سالن شهید عارف‌الحسینی مدرسه عالی امام خمینی(ره) برگزار شد با بیان اینکه اشغال وال‌استریت برای دولت آمریکا بسیار غیر منتظره بود، اظهار داشت: وال‌استریت نبض جهان غرب است و تمام بدبختی‌های غرب از آنجا ناشی می‌شود و اشغال آن نشان از بیداری مردم دارد.

وی با بیان اینکه ما امروز شاهد ویران شدن سیستم غرب از درون خود هستیم، بیان داشت: کسانی که در جمهوری اسلامی در سال‌های گذشته خواستار غربی شدن جمهوری اسلامی و نظام‌های غربی بودند امروز پیام روشنی دریافت می‌کنند.

پژوهشگر اتریشی ادامه داد: امروز آنها مشاهده می‌کنند که نظام غرب و آمریکا از درون بسیار ویران است و دموکراسی در آن کشورها در دست ملت نیست و یک درصد از مردم بیشترین دارایی‌ها را در دست دارند.

وی با بیان اینکه امروز مردم آگاه شدند که می‌توانند نظام‌ها را تغییر دهند و قدرت اصلاح جامعه را دارند، خاطرنشان کرد: امروز همه مشاهده می‌کنند که نظام غرب و آمریکا نمی‌توانند جامعه خود را اداره کنند و آنان در نهایت سقوط خواهند کرد.

والدمن با بیان اینکه در بحثی که در جنبش‌های اخیر در آمریکا و غرب مشاهده می‌شود نبود رهبران مشخص است، یادآور شد: این بحث نشان می‌دهد که این جنبش‌ها یک حرکت خودجوش و مردمی بوده است و مردم به‌دنبال تحقق عدالت هستند.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول