اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‎فقیه در چهارمحال و بختیاری:

دستاوردهای گسترده نظام دشمنان را عصبانی کرده است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‎فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: خدمات و دستاوردهای گسترده جمهوری اسلامی به مردم و تاثیرات داخلی و خارجی آن دشمنان را عصبانی کرده و از مهم‏ترین عوامل تحریک دشمنان برای ضربه‏زدن به این نظام مردمی به شمار می‏رود.

دستاوردهای گسترده نظام دشمنان را عصبانی کرده است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری این استان با گرامیداشت سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: بیش از سه دهه حیات نظام الهی جمهوری اسلامی خدمات و دستاوردهای گسترده و بی‎شماری داشته که این خدمات پرثمر خود خنثی‎کننده توطئه‏های دشمنان در مقاطع مختلف بوده است.

وی  ادامه داد: این خدمات و دستاوردهای گسترده جمهوری اسلامی به مردم و تاثیرات داخلی و خارجی آن دشمنان را عصبانی کرده و از مهم‏ترین عوامل تحریک دشمنان برای ضربه‏زدن به این نظام مردمی به شمار می‏رود.

امام جمعه شهرکرد تداوم خدمت‎رسانی صادقانه به مردم را از مهم‎ترین راهکارهای مقابله با تهدیدات دشمنان عنوان و تاکید کرد: مدیران دستگاه‏های اجرایی وظیفه دارند با تلاش شبانه‏روزی خود، برای خدمت رسانی به مردم تلاش و همت کنند.

وی با اشاره به سفر اخیر خود به شهرستان لردگان، نتایج این سفر سه روزه را مثبت ارزیابی کرد و افزود: در چهارمحال و بختیاری اقدامات فراوانی برای ارائه خدمات مختلف به مردم انجام شده ولی کافی نیست و فاصله زیادی بین سطح زندگی شهری و روستایی در این استان وجود دارد که این فاصله قابل مشاهده و ملموس است.

امام جمعه شهرکرد به بازدید از مناطق روستایی و عشایری این شهرستان و برخی مشکلات مردم در این مناطق اشاره کرد و گفت: بهترین عبادت، خدمت بی‎منت و خالصانه به مردم است.

نکونام تصریح کرد: مسئولان با همدلی هرچه بیشتر در راستای افزایش سطح کیفیت زندگی مردم و دسترسی به خدمات رفاهی،‌ درمانی و بهداشتی حرکت و تلاش کنند.

نماینده ولی‎فقیه در چهارمحال و بختیاری در ادامه تعداد روحانیان استان را ناکافی برشمرد و گفت: به عنوان مثال در شهرستان لردگان با 350 روستا و جمعیت بالا، وجود روحانی بیشتری ضرورت دارد.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا انجام اقدامات لازم برای احداث حوزه علمیه و آموزش طلاب در  این استان ضروری است.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول