اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برپایی نمایشگاه «ما توانسته‌ایم»

دستاوردهای انقلاب در فارس ثبت می‌شود

خبرگزاری فارس: با برپایی نمایشگاه «ما توانسته‌ایم» و مقایسه پیشرفت‌ها و وضعیت قبل و بعد انقلاب اسلامی، ضمن ایجاد فضای نشاط و اعتماد در جامعه، دستاوردهای عظیم انقلاب در فارس ثبت می‌شود.

دستاوردهای انقلاب در فارس ثبت می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، حسین صادق عابدین استاندار فارس در جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه «ما توانسته‌ایم» با اشاره به فعالیت‌های دشمنان برای از بین بردن فضای اعتماد و امید در جامعه اسلامی اظهار داشت: جو اعتماد و شادی زمانی احساس می‌شود که با مقایسه وضعیت قبل و بعد از یک فعالیت، اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی انجام شود و در همین راستا نیز با برپایی نمایشگاه «ما توانسته‌ایم» و مقایسه پیشرفت‌ها و وضعیت قبل و بعد از انقلاب اسلامی، فضای نشاط و اعتماد در جامعه گسترش می‌یابد و نمایشگاه «ما توانسته‌ایم» انعکاس ماندگار، دستاوردهای انقلاب اسلامی در فارس است.

وی افزود: ضرورت این فعالیت تنها منحصر به حیطه صنعت و اقتصادی نیست و دستاوردهای معنوی، نرم‌افزاری و علمی دانشمندان و علمای استان فارس، در حل مشکلات کشوری از دیگر مباحث مورد توجه این نمایشگاه است.

صادق عابدین با تأکید بر لزوم بهره‌گیری کامل از توانمندی‌ها برای معرفی دستاوردهای بعد از انقلاب اسلامی در استان فارس خاطرنشان کرد: برپایی این نمایشگاه برای نخستین بار با این موضوع، انعکاس ویژه‌ای در سطح ملی دارد و این فعالیت به طور یقین در تاریخ این استان ماندگار می‌شود.

استاندار فارس در ادامه  از برپایی نمایشگاه «ما توانسته‌ایم» از 29 بهمن تا چهارم اسفند ماه سال جاری خبر داد.

این جلسه با تشکیل دبیرخانه نمایشگاه و تعیین کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات پایان یافت.

انتهای پیام/غ30/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول