اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چرام:

مسئولان در برگزاری یادواره شهدای چرام وظیفه سنگینی دارند

خبرگزاری فارس: امام جمعه چرام گفت: همه ما مسئولان در چرام بدون استثنا وظیفه داریم یادواره شهدایی در خور شأن جامعه ایثارگری در این شهرستان برگزار کنیم.

مسئولان در برگزاری یادواره شهدای چرام وظیفه سنگینی دارند
جعفر طزری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام به مناسبت نزدیک بودن زمان برگزاری گرامیداشت 170 شهید شهرستان چرام و بخش‌های تابعه اظهار داشت: یکی از برنامه‌های فرهنگی که موجب تقویت باورها و ارزش‌های دینی در جامعه اسلامی می‌شود نشان دادن الگوهای عملی است که این امر به وسیله یادواره شهدا صورت می‌گیرد.
طزری گفت: یکی از ویژگی‌های نسل جوان انتخاب الگو برای خود می‌باشد که در صورت عدم ارائه الگوی مناسب، جوانان ما به سمت الگو‌های غربی می‌روند که امروزه در جامعه جسته و گریخته در برخی جاها شاهد آن هستیم.
وی در ادامه گفت: در پیچ و خم زندگی و مشکلات مادی امروز جامعه، همه ما باید با یادآوری رشادت‌های مردان غیور این سرزمین اسلامی خود را قدردان آن‌ها بدانیم و هدف خود را که همان حفظ نظام اسلامی است، دنبال کنیم.
امام جمعه چرام بیان داشت: برپایی یادواره شهدا سبب می‌شود که ما به خود آییم و گذشته خود را به یاد آوریم که در چه وضعیت و جایگاهی بودیم و امروز به خاطر رشادت مردان خدا در سطح جهانی در چه جایگاهی قرار داریم.
طزری تصریح کرد: در کنگره‌ها و یادواره شهدا نباید فقط به سخنرانی‌های مقطعی اکتفا کرد بلکه باید با اختیار قرار دادن زندگی‌نامه شهدا و وصیت‌نامه‌های آنان در میان جوانان امروزی که در آن دوران نبوده‌اند آن‌ها را با ایثارگری و پایمردی جوانان ایثارگر آشنا کرد.
وی دهه فجر را فرصت خوبی دانست تا وضعیت خود را در زمان رژیم پهلوی به یاد آوریم و امروز خود را بنگریم و نتیجه بگیریم که تنها چیزی که باعث عزت امروز جامعه اسلامی ما شده است جانفشانی‌های جوانان این مرز و بوم است.
طزری عنوان کرد: دهه فجر فرصت یادآوری نعمت‌های نظام برای مردم است و اگر می‌خواهیم مردم و ملت را نسبت به نظام وفادارتر کنیم باید نعمت‌های انقلاب را برای آنان برشماریم که یکی از این نعمت‌ها یادآوری فضایل اخلاقی و دینی مردان بزرگی همچون شهداست که به برکت انقلاب تربیت شده‌اند.
امام جمعه چرام به نزدیک بودن برگزاری یادواره شهدای این شهرستان اشاره کرد و گفت: همه ما مسئولان در چرام بدون استثنا وظیفه داریم یادواره شهدایی در خور شأن جامعه ایثارگری در این شهرستان برگزار کنیم.
انتهای پیام/صا30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول