اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان‌جنوبی:

نگاه مردم به پلیس به‌عنوان پناهگاه است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌جنوبی گفت: امروزه نگاه مردم به پلیس و نیروی انتظامی به‌ عنوان یک پناهگاه بوده و نیروی انتظامی در نوک پیکان حمایت از مردم قرار دارد.

نگاه مردم به پلیس به‌عنوان پناهگاه است
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدابراهیم ‌افشاری ظهر امروز در همایش عمومی رؤسای کلانتری‌ها و فرماندهان پاسگاه‌های انتظامی خراسان‌جنوبی در بیرجند با اشاره به اینکه مردم در رأس حمایت از نظام و انقلاب قرار دارند، اظهار داشت: کارکنان نیروی انتظامی می‌توانند با برخورد خوب با مردم این امید را بین مردم افزایش دهند.

*خراسان‌جنوبی از نظر امنیت جزو استان‌های برتر است

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به وسعت زیاد، پراکندگی جمعیت و هم مرز بودن با کشور افغانستان و مشکلات دیگر نظیر خشک‌سالی و اشتغال در خراسان‌جنوبی و با بیان اینکه ایجاد کردن یک فضای امن در چنین شرایطی کاری بسیار سخت و مشکل است، تصریح کرد: این امنیت به همت والای نیروی انتظامی در خراسان‌جنوبی ایجاد شده به گونه‌ای که جزو استان‌های برتر کشور از این حیث شناخته شده است.

افشاری با بیان اینکه هماهنگی بسیار خوبی بین نیروی انتظامی و امنیتی با فرمانداری‌ها در سطح خراسان‌جنوبی وجود داشته که زمینه امنیت بسیار بالا و مطلوبی را در خراسان‌جنوبی فراهم کرده است، اذعان کرد: نیروی انتظامی در جنبه‌های مختلف رتبه‌های بسیار خوبی را کسب کرده است.

وی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و با بیان اینکه تمام تلاش دنیای استکبار و دشمنان برای عدم حضور مردم در انتخابات است، تصریح کرد: مشارکت عمومی و حداکثری مردم در انتخابات و امنیت و سلامت انتخابات از تاکیدات مهم مقام معظم رهبری بوده که باید به آن توجه جدی شود.

*مبارزه با پیشرفت و اقتدار ملی ایران از اهداف اصلی دشمنان است

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌جنوبی اجرای جنگ‌ روانی، جنگ اقتصادی و مبارزه با پیشرفت و اقتدار ملی ایران اسلامی را از اهداف اصلی دشمنان و دنیای استکبار در ایران اسلامی دانست و ادامه داد: این موارد از سوی دشمنان از طریق ایجاد خدشه و تفرقه در انتخابات آغاز شده و دشمنان در تلاش هستند تا بتوانند از هر روزنه‌ای ضرباتی را به ایران اسلامی وارد آوردند.

افشاری گفت: دشمن ایجاد خدشه در انتخابات و عدم حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را از اهداف اصلی خود قرار داده و برای اجرای آن نقشه‌ها و برنامه‌ریزی‌های مختلفی انجام داده است.

وی اذعان کرد: باید به گونه‌ای عمل شود که کوچک‌ترین بهانه‌ای به دست دشمنان و فتنه‌گران داده نشده و قطعا حضور حداکثری مردم و برگزاری یک انتخابات سالم تمامی اهداف شوم دشمنان را خنثی خواهد کرد.

*در انقلاب هیچ‌گونه فاصله‌ای بین مردم و حاکمیت وجود ندارد

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه هیچ‌گاه در نظام جمهوری اسلامی ایران فاصله‌ای بین مردم و حاکمیت وجود نداشته است، گفت: مردم نظام جمهوری اسلامی ایران نظام اسلامی را از آن خود دانسته و برای حفظ و گسترش آن تلاش می‌کنند.

افشاری با بیان اینکه در حال حاضر هزاران سایت و شبکه در سراسر دنیا در بحث ایجاد جنگ روانی در ایران اسلامی کار می‌کنند تا بتوانند نظام و انقلاب اسلامی ایران را به چالش بکشند، اذعان کرد: در دنیای امروز باید با آگاه‌سازی عموم جامعه در مقابله با این امر تلاش شود.

*توجه به دانش از نیاز‌های اساسی برای پیشرفت کشور است

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌جنوبی توجه به دانش را از نیازهای اساسی برای پیشرفت کشور دانست و تصریح کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران در صدد گرفتن دانش ایران اسلامی هستند.

وی اتکا به جوانان مخترع کشور و حمایت و حفظ آنان را امری مهم برای پیشرفت روز افزون ایران اسلامی دانست.

افشاری با بیان اینکه امروزه چشم امید دشمنان ایران اسلامی به داخل کشور و ایجاد تفرقه مردم است، خاطرنشان کرد: باید برای کنترل و رصد حرکات دشمنان برای جلوگیری از خدشه‌دار شدن امنیت ایران اسلامی تلاش شود.

انتهای پیام/ح10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول