اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

2500 برنامه در دهه فجر در اردبیل برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: همزمان با سی ‌و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران 2 هزار و 500 برنامه متنوع در جای جای استان اردبیل برگزار می‌شود.

2500 برنامه در دهه فجر در اردبیل برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام ولی نظر‌پور صبح امروز در نشست مطبوعاتی در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: مهم‌ترین اثر و پیام ایام گرامیداشت دهه فجر تجدید بیعت و پیمان با امام شهدا و ارزش‌های انقلاب اسلامی است که در 33 سال گذشته در این کشور خلق شده است.

وی با بیان اینکه این نظام آثار و برکات معنوی و مادی بسیاری را به همراه داشته است، خاطرنشان کرد: یکی از آشکار‌ترین این آثار و برجستگی‌ها را می‌توان صدور پیام انقلاب دانست که  سبب خیزش‌ها و خروش ملت‌های آزادیخواه علیه استکبار جهانی شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل یکی از دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی را بیداری امت‌های اسلامی و حتی غیر‌اسلامی در خیز عظیم علیه استکبار جهانی توصیف کرد و افزود: ما شاهد به تحقق نشستن دو پیام اصیل انقلاب یعنی حضور مردم در صحنه و به نمایش گذاشتن ارزش‌های اسلامی و دینی در جامعه هستیم به گونه‌ای که این مبانی انقلاب ما را به الگوی بی‌نظیر در دنیا تبدیل کرده است.

* دشمن از الگو شدن ایران هراس دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نظر‌پور در ادامه سخنان خود با بیان اینکه دشمن سعی می‌کند نگذارد ایران اسلامی ما به الگوی بی‌نظیر تبدیل شود، اظهار داشت: الگو شدن ایران برای ملت‌های آزادیخواه دیگر به ضرر استکبار است چرا که حیات آنها را به خطر می‌اندازد.

این مسئول در ادامه سخنان خود با اشاره به تدارک برنامه‌های شاد و متنوع ایام دهه فجر امسال و تقارن این ایام با جشن‌های ماه ربیع‌الاول تصریح کرد:‌ ما در قالب 21 کمیته اجرایی و تخصصی با تشکیل 10 ستاد شهرستانی و مناطق تابعه سعی می‌کنیم برنامه‌های دهه فجر امسال را با شور و شعف خاص بعد از چند سال تقارن ایام محرم و صفر با حضور آحاد مردم برگزار کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل به استفاده از فرصت‌های مناسب هفته وحدت در تقویت مبانی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: در این ایام جشن‌ها و جشنواره‌های مختلف، گفتمان‌های دینی و یادواره شهدا برگزار می‌شود.

نظر‌پور اضافه کرد: همزمان با ورود تاریخی امام در 12 بهمن سال 57 زنگ انقلاب در مدارس استان اردبیل نواخته می‌شود و پیش از این برنامه نیز مسئولان استان ساعت 8:30 روز 12 بهمن با حضور در گلزار شهدای بهشت فاطمه اردبیل با آرمان امام و شهدا تجدید بیعت می‌کنند.

وی دیدار با نماینده ولی فقیه و ائمه جمعه شهرستان‌ها و افتتاح صدها پروژه عمرانی، اقتصادی و خدماتی با حضور مسئولان ارشد استان و همچنین برگزاری ‌محافل فرهنگی، سیاسی و گفتمان‌های دینی را از جمله این برنامه‌ها اعلام کرد.

دبیر ستاد دهه فجر استان با اشاره به اعزام 180 مبلغ و روحانی به مناطق مختلف استان بیان داشت: در قالب این اعزام‌ها برنامه‌های ترویج فرهنگ اسلامی و دینی انجام شده که تلاش می‌شود محوریت آن مساجد و مدارس و دانشگاه‌ها باشد.

نظر‌پور برگزاری مسابقات فرهنگی، شب شعر و خاطره‌گویی از دوران انقلاب اسلامی، مقاله‌نویسی، چاپ و انتشار نشریات داخلی و برگزاری یادواره‌های مختلف شهدا را از دیگر برنامه‌های مناسبتی ایام دهه فجر اعلام کرد.

این مسئول یادآور شد: دیدار با جانبازان در آسایشگاه آنها و همچنین برگزاری مسابقات متعدد فرهنگی - ورزشی در رشته‌های مختلف با حضور برادران و خواهران و همچنین برگزاری همایش‌ها و گردهمایی‌های بسیجیان با هدف بصیرت‌افزایی و تجدید بیعت با آرمان‌های نظام و شهدا را از دیگر تدارک این ایام اعلام کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل همچنین از برگزاری یادواره شهدای عشایر استان همزمان با شهادت امام حسن عسگری در اصلاندوز خبر داد و افزود:‌ ما امسال سعی کردیم برنامه‌های خودمان را با محوریت مساجد انجام دهیم چرا که مساجد رکن اصلی در روشنگری و تبیین اهداف انقلاب اسلامی بوده است.

نظر‌پور همچنین از اعزام اکیپ‌های بهداشتی ـ درمانی به مناطق محروم در این ایام و اهدای 350 مورد جهیزیه به نو‌عروسان در ایام دهه فجر خبر داد.

این مسئول اوج برنامه‌‌های دهه فجر را حضور آگاهانه مردم در راهپیمایی 22 بهمن اعلام کرد و گفت: این حضور به تمام شیطنت‌های استکبار پاسخی دندان‌شکن و قاطع خواهد داد تا آنها دست از توطئه‌ها و تحریم‌های خود علیه ملت ایران بردارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دبیر ستاد دهه فجر استان با بیان اینکه هیچ تغییری در مسیر راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن ایجاد نشده است، اظهار داشت: مسیر حرکت برادران و خواهران به ترتیب از میدان شریعتی و میدان ایستگاه سرعین اردبیل به سمت میدان مصلی خواهد بود.

وی در پایان سخنان خود از نور‌افشانی در شب 22 بهمن و به صدا در آمدن ندای الله‌اکبر در این یوم مبارک خبر داد.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول