اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دلفان خبر داد

برگزاری 70 برنامه ویژه ایام دهه فجر در دلفان

خبرگزاری فارس: فرماندار دلفان گفت: امسال بیش از 70 برنامه شامل نکوداشت، همایش خاطره‌گویی، جشن و غیره در سطح ادارات، مساجد، روستاها و دیگر مراکز اجتماعی شهرستان دلفان برگزار می‌شود.

برگزاری 70 برنامه ویژه ایام دهه فجر در دلفان
به گزارش خبرگزاری فارس از دلفان، حجت الله نصیری‌پور یکشنبه شب در جلسه شورای اداری شهرستان دلفان اظهار داشت: از این تعداد بیش از 40پروژه در زمینه‌های مذهبی، فرهنگی، عمرانی و خدماتی هستند که در این ایام به بهره‌برداری می‌رسند.

وی اعتبار تمام شده این پروژه‌ها را 16 میلیارد و 348 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: این پروژه‌ها با اشتغال‌زایی مستقیم و غیرمستقیم بیش از 150 نفر در شهرستان دلفان به بهره‌برداری می‌رسند.

نصیری‌پور نواختن زنگ انقلاب در تمام مدارس دلفان، دیدار مسئولان و کارکنان با امام جمعه، اجرای برنامه مدرسه نمونه خوارزمی، مراسم گرامیداشت شهادت امام حسن عسگری، غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدای شهرستان و روستاها، اعزام مبلغان به روستاها، ویزیت رایگان بیماران در مراکز درمانی شهرستان، برگزاری یادواره شهید حسینی و برگزاری یادواره شهدا در شهرستان را از مهم‌ترین برنامه‌های این دهه در شهرستان دلفان عنوان کرد.

وی افتتاح پروژه‌هایی از قبیل طرح‌های شهرداری، پروژه‌های آموزش و پرورش،500 واحد مسکن طرح خود مالکین، سالن ورزشی، آب‌رسانی و برق‌رسانی به روستاها، افتتاح مساجد ساخته شده و دیگر افتتاحیه‌ها را از دیگر برنامه‌های این دهه در شهرستان دلفان برشمرد.

نصیری‌پور در ادامه مهم‌ترین برنامه‌های دهه فجر را راهپیمایی یوم الله 22بهمن دانست و از مردم شهرستان خواست بار دیگر با مشت‌های گره خورده مطالبات دشمنان داخلی و خارجی را نقش بر آب کنند.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول