اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر

34 پروژه عمرانی و خدماتی در دماوند بهره‏برداری می‏شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند گفت: 34 پروژه عمرانی، خدماتی، فرهنگی و رفاهی این شهرستان همزمان با آغاز سی‌وچهارمین بهار انقلاب به بهره‏برداری می‏رسد.

34 پروژه عمرانی و خدماتی در دماوند بهره‏برداری می‏شود
علیرضا قاسمی‏فرزاد در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: در ایام‏الله دهه مبارک فجر امسال، 34 پروژه از سوی دستگاه‏های اجرایی با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد ریال، از محل اعتبارات ملی، استانی، ریاست جمهوری و بخش خصوصی به بهره‏برداری می‏رسد.

وی به مهم‏ترین این پروژه‏ها اشاره و بیان کرد: در این ایام شش پروژه راه و ترابری، 12 پروژه جهادکشاورزی و منابع طبیعی و آبخیزداری، چهار طرح مخابراتی، دو طرح آبرسانی روستایی، پنج طرح برق‏رسانی، دو طرح بهسازی روستایی، احداث دانشگاه آزاد و یک طرح مکانیزه گلخانه در شهر آبسرد و سایر پروژه‏ها به اجرا درآمده و یا بهره‏برداری می‏شود.

فرماندار شهرستان دماوند به روزشمار این ایام اشاره کرد و گفت: همزمان با نخستین روز از ایام‏الله دهه مبارک فجر که "انقلاب اسلامی، امامت حضرت ولیعصر (عج)، امام خمینی (ره)، ولایت و رهبری" نامگذاری شده، برنامه‏هایی همچون نواختن زنگ انقلاب در کلیه مدارس شهرستان دماوند، تجمع مردمی منطقه برای گلباران تمثال امام راحل، افتتاح پروژه‏های عمرانی شهرداری و افتتاح موزه عبرت شهر آبسرد را خواهیم داشت.

قاسمی‏فرزاد به غبارروبی مزار شهدای گرانقدر و دیدار با خانواده‏های شهدای شهرستان دماوند در روز پنجشنبه 13 بهمن‌ماه که به نام روز "انقلاب اسلامی، ایمان، جهاد و شهادت" نامگذاری شده اشاره کرد.

وی گفت: در روز جمعه 14 بهمن‌ماه که به‌عنوان روز "انقلاب اسلامی، انتظار فرج، حاکمیت جهانی اسلام و استکبارستیزی" نامگذاری شده، دیدار چهره به چهره با مردم شهرستان دماوند در مصلای نماز جمعه را خواهیم داشت.

فرماندار شهرستان دماوند روز شنبه 15 بهمن‌ماه را روز "انقلاب اسلامی، جهاداقتصادی، فرهنگ و احیای ارزشهای اسلامی" عنوان کرد و افزود: در این روز دو پروژه سوله ورزشی سالن چند منظوره دانشگاه پیام نور دماوند و واحدهای مسکونی خود مالک توسط بنیاد مسکن شهرستان دماوند به بهره‏برداری می‏رسد.

قاسمی‏فرزاد ادامه داد: افتتاح دو پروژه طرح هادی روستای زیارت و اسلام‏آباد و 12 پروژه جهادکشاورزی و منابع طبیعی در روز 16 بهمن ماه که به‌عنوان روز "انقلاب اسلامی، قرآن، بصیرت دینی و وحدت امت اسلامی" نامگذاری شده انجام می‏شود.

وی همچنین به افتتاح دو پروژه خدماتی از سوی شهرداری دماوند در روز "انقلاب اسلامی، رسالت و منزلت زن مسلمان" دوشنبه 17 بهمن‌ماه اشاره کرد.

فرماندار شهرستان دماوند خاطر نشان کرد: همزمان با روز سه‏شنبه 18 بهمن‌ماه به نام "انقلاب اسلامی، جوانان، خودباوری و نهضت علمی" افتتاح چندین پروژه آب و فاضلاب روستایی و راه و ترابری همچون تامین آب آشامیدنی روستاهای گلاهک و سرخده، تعریض محور هراز و ... انجام می‏شود.

قاسمی‏فرزاد از افتتاح پروژه احداث شبکه روشنایی، افتتاح همزمان طرح‏های سایت موبایل سه روستای مشهد، رودافشان و اوچونک و ... در روز چهارشنبه 19 بهمن‌ماه همزمان با روز "انقلاب اسلامی، آمادگی دفاعی، بسیج و اقتدار ملی" خبر داد.

وی گفت: در روز پنجشنبه، جمعه و شنبه که به ترتیب به نام‏های "انقلاب اسلامی، عدالت‌گستری، مردم‌سالاری و حمایت مستضعفان"، "انقلاب جهانی اسلام، پیامبر اعظم و بیداری اسلامی" و "انقلاب اسلامی، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی" نامگذاری شده، برنامه‏های ویژه‏ای همچون یادواره شهدای انقلاب اسلامی شهرستان دماوند و شرکت در راهپیمایی یوم‏الله 22 بهمن در پنج شهر دماوند با حضور مردم ولایتمدار این شهرستان برگزار می‏شود.

وی بر ضرورت بیان دستاوردهای امام راحل و چگونگی پیروزی انقلاب اسلامی به نسل‏های آینده تاکید کرد.

قاسمی‏فرزاد افزود: توجه به موضوعاتی همچون دشمن‏شناسی، تاثیر جایگاه رهبری مردم در پیروزی انقلاب و لزوم تبعیت از ولایت و نیز انتقال پیام به نسل سوم، از موضوعات مهم قابل بحث در این ایام است.

انتهای پیام/ح10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول