اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 12 بهمن‌ به مدت یک ماه صورت می‌پذیرد

برگزاری 3 هزار نشست نهضت روشنگری در همدان

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: از دوازدهم بهمن‌ماه جاری به مدت یک ماه 3 هزار نشست نهضت روشنگری با عنوان "از فجر انقلاب تا فجر انتخاب" برای اقشار مختلف استان برگزار می‌شود.

برگزاری 3 هزار نشست نهضت روشنگری در همدان

سردار عبدالرضا آزادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان ضمن گرامیداشت ایام‌الله فجر با بیان اینکه دهه مبارک فجر به تعبیر امام انفجار نور و روز تحقق وعده‌های الهی بود، ابراز کرد: انقلاب اسلامی با پیروزی خود راهی نو را به روی بشریت گشود و به آنها نشان داد که می‌توانند با تکیه بر ایمان و داشته‌های خودشان و با خودباوری در مقابل طاغوتیان و قدرت‌های استکباری بایستند.

وی افزود: نشانه‌های انقلاب بزرگ اسلامی ایران را امروز در جای جای کشورهای اسلامی با عنوان بیداری مسلمانان شناخته می‌شود و مشخص است که چگونه با اقتدای به انقلاب بزرگ ملت ایران طاغوت‌ها یکی پس از دیگری سرنگون می‌شوند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در ارتباط با مقارن شدن سی‌و سومین سالگرد انقلاب اسلامی با ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز تصریح کرد: این تقارن حساسیت ویژه‌ای دارد چراکه در واقع انتخابات، مولود انقلاب اسلامی است و جایی است که ملت ما به برکت انقلاب اسلامی به صورت حقیقی سرنوشت خود را تعیین می‌کنند.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت و حساسیت تقارن انتخابات و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، جا دارد از این ایام‌الله به درستی استفاده کنیم و اانتخابات به عنوان دستاورد بزرگ انقلاب را بیشتر برای ملت و جوانان به ویژه رأی اولی‌ها توضیح بدهیم.

آزادی با تأکید بر لزوم توجه به اجرای برنامه‌های جذاب و ابتکاری در این ایام عنوان کرد: با تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و مقایسه وضعیت کنونی کشور با 33 سال پیش به نظر می‌رسد، بتوانیم شور و نشاط جدیدی را در آستانه انتخابات ایجاد در بین عموم افراد جامعه ایجاد کنیم و همگی برای روز سرنوشت‌ساز 12 اسفند آماده شویم.

وی با تأکید بر اینکه انتخابات در مسیر انقلاب اسلامی و در طول آن است، ابراز کرد: انتخابات به عنوان یک دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی محسوب می‌شود و بنابراین ما با تبیین رسالت‌ها، بزرگی‌ها و دستاوردهای این واقعه عظیم انقلاب می‌توانیم روحیه و عزم جدیدی را در ملت و جوانان ایجاد کنیم که با علاقمندی بیشتری در سرنوشت خود که همان انتخابات مجلس شورای اسلامی است، شرکت کنند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه تببین درست انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف به طور قطع در حقیقت به گرایش حداکثری مردم برای حضور و شرکت در انتخابات کمک می‌کند، گفت: در این زمینه بسیج برنامه‌ای با عنوان "نهضت روشنگری" در دست اقدام دارد که این برنامه در تمام اقشار جامعه از جمله مدارس، دانشگاه‌ها، مساجد روستاها و ... تمام اقشار جامعه نشست‌هایی با عنوان "از فجر انقلاب تا فجر انتخاب" برگزار خواهد شد.

وی در پایان سخنانش تصریح کرد: پیش‌بینی ما بر این است که قریب به 3 هزار نشست در جای جای استان در راستای نهضت روشنگری با عنوان "از فجر انقلاب تا فجر انتخاب" از 12 بهمن ماه کلید می‌خورد و به مدت یک ماه ادامه دارد که به صورت وسیع و گسترده‌ای برای همه اقشار برگزار شود.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول