اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شوشتر:

مشکلات دامداران شوشتری پیگیری می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شوشتر گفت: باید در اسرع وقت برای رفع مشکلات دامداران شوشتری اقدامی عاجل انجام شود و در این‌باره منتظر ارسال گزارش کامل جهاد کشاورزی هستیم.

مشکلات دامداران شوشتری پیگیری می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حیدر نجفی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای کشاورزی شوشتر اظهار کرد: در سرمای روزهای گذشته دامداران به دلیل نابودی مراتع مشکلات زیادی پیدا کرده‌اند و به این دلیل باید برای رفع مشکلات این افراد پیگیری سریعی انجام شود.

وی افزود: به دلیل سرمازدگی در شوشتر مراتع، درختان و... نابود شده‌اند و به این دلیل دامداران برای تامین نیاز دام خود به مشکلات زیادی برای تامین علوفه برخورد کرده‌اند.

رئیس شورای کشاورزی شوشتر خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی قیمت گندم از 310 تومان در هر کیلو به 680 تومان رسیده است و این افزایش بی‌رویه قیمت قابل قبول نیست.

نجفی تاکید کرد: در سال‌‌جاری مشکل کود سراسری است ولی باید با تدابیری این مشکلات به حداقل برسد به نوعی که کود توزیعی در مرکز شهر در محل زمین‌های کشاورزی یا روستاها توزیع می‌شد تا قیمت تمام شده برای کشاورز کاهش یابد.

رئیس شورای کشاورزی شوشتر خاطرنشان کرد: شهرستان شوشتر در آمار سوخت کشاورزان به روز نیست و این یکی از مشکلات تامین سوخت کشاورزان است.

نجفی تصریح کرد: باید جلساتی برای مشخص شدن میزان تاثیرات اجرای قانون هدفمند‌ کردن یارانه‌ها در بخش کشاورزان در شهرستان تشکیل شود تا این گزارش‌ها به استان برای رفع مشکل انعکاس یابد.

انتهای پیام/ج30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول