اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون جهاد کشاورزی کردستان:

قیمت پائین شیر دغدغه اصلی دامداران است

خبرگزاری فارس: معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی کردستان گفت: پائین بودن قیمت شیر در استان مهم‌ترین مشکل صنعت گاو شیری در کردستان است.

قیمت پائین شیر دغدغه اصلی دامداران است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج خالد جعفری ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات مجتمع‌های گاو شیری استان با حضور نماینده مردم بیجار و حسن‌آباد یاسوکند، اظهار داشت: مسائل و مشکلات کنونی صنعت گاو شیری در استان و شهرستان بیجار به صورت جدی پیگیری شده و معضلات آن بررسی می‌شود.
وی با اشاره به مشکلات تولیدکنندگان در شهرستان بیجار، افزود: پائین بودن قیمت شیر نسبت به قیمت علوفه، یارانه‌ها، تسهیلات خرید دام به واحدها، لزوم تامین کمبود نقدینگی، ایجاد مرکز جمع‌آوری شیر در مجتمع‌ها و بیمه دام‌ها از جمله مشکلاتی است که گریبانگیر تولیدکنندگان است.
  
 *مجتمع‌های پرورش گاو شیری با کارشناسان دامپروری فعالیت می‌کنند
معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی کردستان در ادامه بیان داشت: مجتمع‌های پرورش گاو شیری کردستان با کارشناسان دامپروری فعالیت می‌کنند.
جعفری اضافه کرد: در راستای بهبود کیفیت تولیدات دامی، مجتمع‌های پرورش گاو شیری استان باید با به‌کارگیری کارشناسان دامپروری فعالیت کنند..
وی تصریح کرد: با توجه به واگذاری واحدهای مجتمع پرورش گاو شیری در شهرستان‌های بیجار، سقز و دیواندره، به کارگیری یک نفر کارشناس دامپروری به عنوان مدیر فنی در ارتقای کیفیت تولید شیر ضروری است.
جعفری در ادامه این جلسه با اشاره به وظایف این کارشناسان، گفت: بهبود مدیریت تولید مثل، تغذیه، بهداشت و مسائل مرتبط با آن از جمله وظائف این کارشناسان است.
وی در پایان خاطر نشان کرد: کارشناسان دامپروری مجتمع‌های پرورش گاو شیری باید امور مدنظر را در مجتمع‌ها زیر نظر مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان انجام دهند.
انتهای پیام/غ20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول