اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نظام صنفی کشاورزان شوشتر:

بیمه کشاورزان شوشتری با کندی انجام می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول نظام صنفی کشاورزان شوشتر گفت: بیمه تامین اجتماعی شهرستان شوشتر با کشاورزان شوشتری همکاری خوبی ندارد و این امر برای کشاورزان مشکل ایجاد کرده است.

بیمه کشاورزان شوشتری با کندی انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، علی اسدی صبح امروز در جلسه شورای کشاورزی شوشتر اظهار کرد: کشاورزان در نوبت‌های دو الی سه ماهه برای بیمه شدن معطل می‌شوند و به این دلیل تامین اجتماعی در بیمه کردن کشاورزان همکاری خوبی ندارد.

وی افزود: کشاورزان شوشتری برای بیمه شدن پس از تشکیل پرونده برای کارشناسی و... از طرف تامین اجتماعی شوشتر در نوبت‌های دو الی سه ماهه معطل می‌شوند و در زمانی که کارشناس این اداره برای تشخیص هویت کشاورز در زمین کشاورزی حاضر می‌شود اگر فرد در محل حضور نداشته باشد وی را از بیمه محروم می‌کند.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه باید براساس تائید نظام صنفی این مشکل برطرف شود، خاطرنشان کرد: باید براساس تائید نظام صنفی، شورای محل و... هویت فرد به عنوان کشاورز تائید شود ولی اداره بیمه تامین اجتماعی شوشتر در این‌باره بسیار سخت‌گیرانه عمل می‌کند.

این مقام مسئول تاکید کرد: زمان بسیار زیادی طول کشید تا دستورالعمل بیمه کشاورزان به شوشتر رسید و در شرایط کنونی نیز به این نحو در این‌باره برخورد می‌شود.

اسدی با تاکید بر اینکه باید برای زنان روستایی نیز اقدامی عاجل شود، عنوان کرد: باید در اسرع وقت برای بیمه زنان روستایی که به نوعی در امر کشاورزی در حال فعالیت هستند اقدام شود.

مسئول نظام صنفی کشاورزان شوشتر با اشاره به اینکه نباید منتظر وقوع بحران باشیم، بیان کرد: باید پیش از اینکه بحرانی برای کشاورزی ایجاد شود برای رفع آن برنامه‌ریزی داشته باشیم و این از اصول ابتدایی مدیریت در این بخش است زیرا خسارت در این بخش هزینه بسیار زیادی دارد.

این مقام مسئول خاطر‌نشان کرد: باید برای رفع مشکلات سوخت کشاورزان شوشتری اقدامی عاجل شود تا هزینه‌های سنگین بر دوش کشاورز بار نشود.

انتهای پیام/ج30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول