اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال‌جاری

نرم‌افزار کنترل کیفیت پروژه‌های شهری طراحی شد

خبرگزاری فارس: نرم‌افزار نگه‌داری و کنترل کیفیت پروژه‌های شهری در سامانه 137 شهرداری اهواز طراحی شد.

نرم‌افزار کنترل کیفیت پروژه‌های شهری طراحی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی شهرداری اهواز، مدیر سامانه ارتباطات مردمی شهرداری اهواز (سامانه 137) در این‌باره گفت: با تولید و استفاده از این نرم‌افزار از این پس عملکرد پیمانکاران اجرایی در زمینه نحوه اجرا و میزان کیفیت پروژه‌های شهری در قضاوت مردم قرار خواهد گرفت.

سامان فرجی‌بیرگانی افزود: مراحل نهایی ثبت رسمی این نرم‌افزار در مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال کشور در حال پیگیری است و در آینده نزدیک شهرداری اهواز با اجرای هم‌زمان طرح شناسنامه‌دار شدن و سامانه کنترل کیفیت پروژه‌های شهری تحولی اساسی در زمینه صیانت از منابع مالی و امکانات عمومی را شاهد خواهد بود.

وی در مورد قابلیت‌های این طرح گفت: بهره‌برداری از این نرم‌افزار در شهرداری اهواز  امکان نظارت شهروندان اهوازی را بر دوام و کیفیت پروژه‌های انجام شده در سطح شهر میسر می‌کند و مردم می‌توانند در صورت عدم رضایت از کیفیت پروژه‌ای خاص ضمن تماس با سامانه 137 علاوه بر درخواست اصلاح پروژه، بر اجرای آن اعمال نظارت کنند.

فرجی بیرگانی جلوگیری از اتلاف هزینه‌ها و توقف فعالیت، هم‌چنین زمینه‌سازی برای حذف پیمانکاران بی‌کیفیت از گردونه اجرای پروژه‌های شهر اهواز را از دیگر مزیت‌های استفاده از این طرح ذکر کرد.

وی افزود: کار طراحی و برنامه‌نویسی این نرم‌افزار طی یک دوره یک‌ساله مطالعاتی صورت گرفته است. 

انتهای پیام/ج30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول