اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره آموزش و پرورش شادگان خبر داد

برگزاری مسابقه کتاب معارف و قرآن در شادگان

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره آموزش و پرورش شادگان از برگزاری مسابقه کتاب معارف و قرآن به منظور آشنایی بیشتر خانواده‌های شاهد و ایثارگر با معارف دینی و آموزه‌های قرآنی در شهرستان خبر داد.

برگزاری مسابقه کتاب معارف و قرآن در شادگان
حمید ظاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: ما فقط هدف‌مان کتاب‌خوانی نیست بلکه مطالعه مفید منظور ما است، به همین خاطر در دوره جدید مطالعه را به جای کتاب‌خوانی آوردیم و قید مفید را هم به آن اضافه کرده‌ایم.

وی با تأکید بر اهمیت کتاب‌خوانی و مطالعه در منطقه افزود: بسیاری ساخت و ساز کتابخانه‌های عمومی و تأثیرگذاری آن را در روند کتاب‌خوانی و کتابخانه‌سازی یک دوره طلایی می‌دانند.

سرپرست اداره آموزش و پرورش شادگان تصریح کرد: یک نقطه عطف جدیدی در امر کتابخانه‌ها را با هدف روشنی طراحی کرده و با هدف توسعه کتابخانه‌ها در دوره جدید مطمئنا در تحقق هدفمان فرهنگ مطالعه مفید است.

وی اضافه کرد: ما می‌خواهیم موضوع کتاب‌خوانی را به‌ عنوان یک موضوع جدی در بین نسل جوان به‌ ویژه در شهرستان معرفی کنیم.

ظاهری بیان کرد: مطالعه مفید باید موجب ارتقای اطلاعات شخصی، تلطیف احساسات و عواطف، تقویت بنیه‌های دینی و اصلاح رفتارهای اجتماعی مردم شود.

وی با بیان اینکه امروزه کتابخوانی از طریق اینترنت‌ یا رسانه‌ها هم اتفاق می افتد، گفت: به همین خاطر ما مطالعه را به جای کتاب‌خوانی آوردیم و قید مفید را هم به آن اضافه کرده‌ایم.

سرپرست اداره آموزش و پرورش شادگان با اشاره به اینکه در این شهرستان با برگزاری برنامه‌های مطلوب و ویژه در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی فرهنگ مطالعه در بین جوانان تلاش‌های بسیاری صورت گرفته، گفت: سه مسابقه کتاب‌خوانی در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اهداف برگزاری این برنامه بیان کرد: این مهم به منظور آشنایی بیشتر خانواده‌های شاهد و ایثارگر با معارف دینی و آموزه‌های قرآنی انجام می‌گیرد.

ظاهری با اشاره به اینکه این مسابقات ویژه دانشجویان و مقاطع تحصیلی پایین ‌تر همزمان با نیمه اول بهمن‌ماه سال‌جاری برگزار می‌شود، تصریح کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقات می‌‌توانند برای تهیه کتاب به همراه پرسشنامه به دفتر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شادگان مراجعه کنند.

وی در پایان گفت: شرکت‌کنندگان یک ماه پس از نام‌نویسی و تهیه کتاب فرصت دارند پاسخنامه خود را به معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران شادگان تحویل دهند.

انتهای پیام/ج20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول