اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان دشتستان:

سرانه مطالعه کتاب در دشتستان پایین‌تر از حد نرمال است

خبرگزاری فارس: رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان دشتستان گفت: سرانه مطالعه کتاب در شهرهای مختلف شهرستان دشتستان پایین‌تر از حد نرمال است.

سرانه مطالعه کتاب در دشتستان پایین‌تر از حد نرمال است

علی دهقان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان با تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی بیان داشت: دهه فجر نقطه عطفی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است و در بزرگداشت آن ترویج ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های انقلاب باید در رأس امور باشد.

وی افزود:‌ اجرای فعالیت فرهنگی از امور مهمی است که انتظار می‌رود در ایام‌الله دهه فجر در رأس کار مسئولان مربوطه قرار گیرد.

دهقان اظهار داشت: بزرگداشت دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی باید زمینه‌ساز بهره‌وری مناسب هم برای نسل کنونی و هم نسل آینده برای آشنائی با اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی باشد.

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان دشتستان عنوان کرد: مطالعه و کتابخوانی از امور مهمی است که می‌تواند زمینه‌ساز شناخت هر چه بیشتر جوانان و نسل جدید جامعه از اهداف و آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی شود و باید با برنامه‌ریزی مناسب زمینه‌ بهره‌وری از این امکان را فراهم آورد.

دهفان ادامه داد: مطالعه کتاب باعث افزایش اطلاعات، آگاهی و بصیرت افراد می‌شود و باید تمام تلاش خود را برای فرهنگ‌سازی در راستای افزایش فرهنگ مطالعه به کار بریم و از تمامی فرصت‌ها برای تحقق این هدف استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: با همکاری به عمل آمده با مسئولان بخش سعدآباد و شبانکاره در دهه فجر انقلاب اسلامی شاهد برگزاری نمایشگاه کتاب فجر در این دو بخش خواهیم بود.

این مسئول ابراز داشت: ترویج ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های انقلاب باید هدف برنامه‌های دهه فجر باشد و کتابخانه عمومی شهرستان دشتستان در اجرای برنامه‌های خود این اهداف را مورد توجه قرار داده است.

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان دشتستان تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با کتابداران از این وضعیت نشر و مطالعه کتاب در کشور ابراز نگرانی کردند و این امر بر لزوم تلاش مسئولان بر گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی می‌افزاید.

دهقان تصریح کرد: سرانه مطالعه کتاب در شهرهای مختلف شهرستان دشتستان پایین‌تر از حد نرمال است و باید از ظرفیت‌های مناسب برای گسترش و بالا بردن سرانه مطالعه در سطح شهرستان بهره بریم.

وی ادامه داد: کتابخانه‌های عمومی شهرستان دشتستان برنامه‌ریزی جامع برای گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در شهرستان دشتستان دارند و امیدواریم در ماه‌های آینده شاهد افزایش نسبی سرانه مطالعه کتاب در شهرها و روستاهای مختلف شهرستان دشتستان باشیم.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول