اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 2.3 میلیارد تومان

آبرسانی به بخش نگین‌کویر فهرج انجام می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار فهرج از آبرسانی به بخش محروم نگین‌کویر خبر داد و گفت: برای آبرسانی به روستاهای بخش نگین‌کویر 2 میلیارد و 300 میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است.

آبرسانی به بخش نگین‌کویر فهرج انجام می‌شود
حسین زین‌الصالحین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فهرج اظهار داشت: برای آبرسانی به روستاهای بخش نگین‌کویر 2 میلیارد و 300 میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین برای حوزه فرهنگ و آموزش این شهرستان مبلغ یک میلیارد تومان بودجه اختصاص یافته است.

فرماندار فهرج با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: باید برای حضور بیشتر مردم در انتخابات اطلاع‌رسانی بیشتری انجام داد.

زین‌الصالحین گفت: دشمن به دنبال ایجاد توطئه و کم‌رنگ کردن حضور مردم در انتخابات است و طرح تخلف را در انتخابات مجلس شورای اسلامی در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: برگزاری انتخابات سالم وظیفه خدمتگزاران مردم است و در این راستا به شدت با متخلفان انتخابات برخورد می‌شود.

فرماندار فهرج بیان داشت: مردم همواره پشتیبان ولایت و انقلاب اسلامی بوده‌اند و با حضور حداکثری دشمن را مایوس می‌کنند و حضور حداکثری مردم و برگزاری انتخابات سالم در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به دهه مبارک فجر بر برگزاری باشکوه این ایام‌الله تاکید کرد و ابراز داشت: دهه مبارک فجر فرصت مناسبی است تا خدمات دولت را به مردم اطلاع‌رسانی کرد.

فرماندار فهرج بر خدمت به مردم تاکید کرد و اذعان داشت: مسئولان ادارات اشتغالزایی را در دستور کار خود قرار دهند و برای اشتغال برنامه‌ریزی کنند.

فرماندار فهرج عنوان کرد: میزان تعهد اشتغال شهرستان فهرج برای کل سال 524 نفر بوده است که تا دی ‌ماه برای 916 نفر اشتغالزایی شده و درصد تحقق نسبت به تعهد از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه 208 درصد است.

وی گفت: برای مشاغل خانگی تاکنون 2 هزار و 78 مجوز صادر شده است و یک هزار و 822 پرونده تاکنون به بانک‌های عامل معرفی شده است.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول