اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی انزلی خبر داد

انهدام باند داروهای تقلبی ماهواره‌ای در انزلی

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی انزلی از انهدام باند داروهای تقلبی ماهواره‌ای در این شهرستان خبر داد و گفت: از این باند بیش از 3 هزار و 910 عدد انواع قرص و کپسول چاقی و لاغری کشف و ضبط شده است.

انهدام باند داروهای تقلبی ماهواره‌ای در انزلی
به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی رحیم شعبانی عصر امروز در نیروی انتظامی این شهرستان به منظور بررسی وضعیت فروش داروهای تقلبی، اظهار داشت: در راستای گزارش‌های مردمی مبنی بر عرضه داروهای ماهواره‌ای در شهرستان انزلی و عدم کارایی و عوارض استفاده از این داروها، گروه‌های عملیاتی پلیس بررسی این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی انزلی اظهار داشت: واحدهای عملیاتی در بررسی‌های خود موفق به شناسایی دو نفر با هویت معلوم به عنوان فروشنده داروهای گیاهی شدند که اقدام به عرضه داروهای تبلیغی ماهواره به صورت پیک به متقاضیان می‌کردند.

وی با بیان اینکه در راستای اجرای دستور مقام قضایی از این واحد صنفی با رعایت موازین شرعی بازرسی به عمل آمد، افزود: در این بازرسی 3 هزار و 910 عدد انواع قرص و کپسول چاقی و لاغری کشف و ضبط شد.

شعبانی کشف و ضبط 14 قوطی انواع پودر چاقی، 890 قلم انواع قرص و کپسول نیروزای جنسی، 10 بسته پودر محرک جنسی، پنج بسته کرم نیروزای جنسی، 12 بسته اقلام آرایشی و بهداشتی را از دیگر نتایج اقدام‌های پلیس در این بازرسی عنوان کرد.

وی اضافه کرد: در این بازرسی‌ها 625 بسته چای میوه‌ای، دو هزار قطعه از انواع پوستر و تصاویر مستهجن و مبتذل، هفت عدد شوکر برقی، هفت قوطی افشانه دفاع شخصی (اشک‌آور) و یک دستگاه شنود با قابلیت نصب سیم کارت کشف و ضبط شده است.

این مسئول با قدردانی از تعامل مردم با پلیس، تصریح کرد: وجود شوکر برقی، افشانه دفاع شخصی و دستگاه شنود نشان‌دهنده هویت این اشخاص است که به هر قیمتی در صدد کسب منافع و مطامع خود هستند.

وی با بیان اینکه دو متهم دستگیر شده به مقام قضایی معرفی شدند، آمادگی فرماندهی انتظامی انزلی را برای برخورد با چنین افرادی اعلام کرد.

شعبانی از مردم انزلی خواست تا در صورت مواجهه با هرگونه ناهنجاری مراتب را به فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول