اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی:

حرکت به سمت یافتن داروی سالک ضروری است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت:مسئولان باید به سمت یافتن راه درمان و داروی بیماری سالک حرکت کنند.

حرکت به سمت یافتن داروی سالک ضروری است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مصطفی طباطبائی‌نژاد ظهر امروز در مراسم تجلیل از مجریان برنامه سالک و رابطان سلامت شهرستان اردستان در سالن همایش‌های دانشگاه پیام نور این شهر با بیان اینکه پیشگیری مهم‌ترین راهکار مقابله با بیماری سالک است، اظهار داشت: در صورت رعایت نظافت محیط کمتر شاهد بیماری سالک هستیم.
وی خواستار حرکت به سمت یافتن راه درمان این بیماری در کشور شد و گفت: هر کجا بیماری باشد، خداوند راه درمان آن هم قرار داده است و مسئولان باید به سمت تهیه دارو حرکت کنند.
نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی خواستار همگانی کردن رعایت نظافت عمومی شد و گفت: باید یک احساس مسئولیتی در این زمینه در مردم ایجاد شود و در این راستا ائمه جمعه می‌توانند در خطبه‌های نماز جمعه به بیان اهمیت نظافت عمومی بپردازند.
وی با اشاره به اینکه پیرو سفر نخست ریاست جمهوری به استان اصفهان برنامه مبارزه پنج ساله با سالک در استان تدوین شد و برای این امر مبلغ هشت میلیارد و 500 میلیون تومان در نظر گرفته شد، تصریح کرد: هدف کلی این برنامه پنج ساله کاهش 70 درصدی مبتلایان به سالک در سطح استان اصفهان بود.
طباطبائی‌نژاد بیان داشت: تعداد مبتلایان به بیماری سالک سال گذشته در شهرستان اردستان 500 مورد بوده است که این تعداد به 209 مورد کاهش پیدا کرده است.
انتهای پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول