اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس:

کارشناسان آژانس از فعالیت‌های هسته‌ای ایران جاسوسی می‌کنند

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اسناد موثقی از جاسوسی کارشناسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از فعالیت‌های هسته‌ای ایران وجود دارد.

کارشناسان آژانس از فعالیت‌های هسته‌ای ایران جاسوسی می‌کنند
زهره الهیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار کرد: متاسفانه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که در ظاهر یک نهاد مستقل بوده و باید از منافع همه کشورهای عضو دفاع کند، بیشتر به محلی برای پیشبرد برنامه‌های خصمانه غرب علیه دولت‌ها و ملت‌های مستقل تبدیل شده است.

وی تصریح کرد: به عنوان نمونه هر آنچه که از سوی کشورهای استکباری به ویژه آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی به آژانس دیکته می‌شود، به صورت کامل در گزارش‌های این نهاد با امضای مدیر‌کل قرار می‌گیرد.

* لزوم تجدید نظر در روابط ایران و آژانس

نماینده تهران، ری،‌ شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به دنبال افزایش رفتارهای خصمانه آژانس برخی از نمایندگان مجلس پیشنهاد تجدیدنظر در روابط ایران با این نهاد را مطرح کرده و معتقدیم این اقدام به طور قطع منافع کشورمان را تامین خواهد کرد.

الهیان افزود: هیچ دلیلی وجود ندارد و کسی نمی‌تواند ما را مجبور به همکاری و تعامل با نهادی کند که از سوی آن به طور مداوم علیه کشورمان توطئه و دسیسه می‌شود و بازرسان این نهاد از فعالیت‌های محرمانه ما جاسوسی می‌کنند.

* اسناد جاسوسی بازرسان آژانس منتشر شود

وی با تاکید بر اینکه اسناد موثقی از جاسوسی بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی وجود دارد، گفت: دولت باید این اسناد را برای اطلاع همه کشورها به ویژه کشورهای عضو آژانس منتشر کرده و افکار عمومی جهان را نسبت به نحوه عملکرد آنها آگاه سازند.

الهیان در پایان گفت: ما هنوز داغدار به شهادت رسیدن دانشمندان هسته‌ای کشورمان هستیم و باید مشخص شود که اسامی و مشخصات دانشمندان کشورمان را چه کسانی به تروریست‌ها داده‌اند.‌

انتهای پیام/ج10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول