اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن اردبیل:

کمیسیون تجارت و امور گمرکی اردبیل راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن اردبیل از راه‌اندازی کمیسیون تجارت و امور گمرکی اردبیل خبر داد.

کمیسیون تجارت و امور گمرکی اردبیل راه‌اندازی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حسین پیرمؤذن عصر امروز در مراسم آغاز به کار کمسیون تجارت و امور گمرکی اتاق بازرگانی و صنعت و معدن اردبیل اظهار داشت: ما تلاش می‌کنیم مشکلات و مسایل اقتصادی با کالبدشکافی دقیق و روشن مطرح شده و در این کمسیون نسبت به رفع برخی از معضلات و موانع تصمیم‌گیری شود.

وی تصریح کرد: باید با هم‌اندیشی متولیان امر مسایل و موانع موجود در عرصه اقتصادی را به صورت تخصصی در این کمسیون بررسی و راهکارهای علمی و عملی برای رشد و شکوفایی و اعتلای اقتصادی کشور و استان اردبیل فراهم کنیم.

پیرمؤذن با ابراز خرسندی از راه‌اندازی این کمسیون در سال جهاد اقتصادی در مجموعه اتاق اردبیل با همت و تلاش مجموعه‌های فعال در این ارتباط خاطرنشان کرد: اتاق بازرگانی و صنعت و معدن استان امسال تمام توان و امکانات خود را برای هموار کردن مسیر رشد و تعالی اقتصاد کشور به کار گرفته است.

این مسئول اضافه کرد: نشست وزرای اقتصادی دولت با بخش خصوصی به میزبانی اتاق اردبیل و میزبانی از چند هیئت تجاری و بازرگانی کشورهای دیگر و همچنین حضور سفرا و رایزنان اقتصادی سفارتخانه‌های چند کشور خارجی در اردبیل از جمله این فعالیت‌ها بوده است.

وی در ادامه از اعزام چند هیئت اقتصادی از اتاق اردبیل به کشورهای دیگر نظیر مجارستان، روسیه و ترکیه خبر داد و گفت: ما موفق به کسب رتبه بهترین فضای کسب و کار توسط تشکل‌های اقتصادی استان اردبیل در سطح کشور شدیم که مرکز پژوهش‌های مجلس نیز این اقدامات را مناسب تشخیص داده است.

پیرمؤذن با اعلام اینکه اتاق اردبیل در پیشبرد اهداف اقتصادی بسیار جدی است، ادامه داد: ما بهترین راهبرد در این زمینه را توسعه روابط و جذب سرمایه‌گذاری‌های خارجی می‌دانیم.

به گزارش فارس، رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن اردبیل با اشاره به اینکه اتاق اردبیل اهمیت فوق‌العاده‌ای به کمسیون‌های تخصصی دارد، افزود: اتاق اردبیل با تمام توان از کمسیون‌های مختلف حمایت و پشتیبانی می‌کنند و انتظار این است که خروجی جلسات کمیسیون‌ها بتواند توسعه و تعالی اقتصادی را شتاب ببخشد.

پیرمؤذن با اشاره به اهمیت نشست‌های دولت و بخش خصوصی در رفع برخی از معضلات و تنگناهای اقتصادی تصریح کرد: نشست دولت و بخش خصوصی افق جدیدی را برای فعالان این بخش ترسیم کرده که در این نشست‌ها مسایل خیلی صریح و بی‌پرده مطرح شده که این موضوع به اقتصاد کشور نیز کمک شایانی می‌کند.

وی با طرح این موضوع که در کمیسیون‌های اتاق اردبیل اساتید دانشگاه، پژوهشگران و افراد صاحب نظر و فعالان اقتصادی مشغول برنامه‌ریزی دقیق هستند، خاطرنشان کرد: انتظار این است که با کالبدشکافی و بررسی مسایل مربوط به اقتصاد کشور راهکارها به شکل واقعی عرضه شده و در روند امور نیز تسهیل ایجاد شود.

پیرمؤذن در پایان به ضرورت ارتباط نزدیک بخش خصوصی و دولتی تاکید کرد و ادامه داد: این تعامل و ارتباط اصولی بسیاری از مسایل و مشکلات را برطرف کرده و رونق اقتصادی بخش خصوصی را بیش از هر زمان دیگر رقم می‌زند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول