اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول حامیان جوان دولت اسلامی سیستان ‌و بلوچستان:

بیداری اسلامی وظیفه خواص را در صدور اندیشه‌های انقلاب دو چندان کرده است

خبرگزاری فارس: مسئول حامیان جوان دولت اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: بیداری اسلامی وظیفه خواص را در صدور اندیشه‌های انقلاب اسلامی دو چندان کرده است.

بیداری اسلامی وظیفه خواص را در صدور اندیشه‌های انقلاب دو چندان کرده است

مهدی جهانتاب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: بیداری اسلامی به عنوان یک پدیده متأثر از نهضت فکری انقلاب اسلامی در عصر امروز در قالب یک جنبش اجتماعی و سازمانی رخ کرده است.

وی افزود: این جریان در عرصه منازعات سیاسی و امنیتی علاوه بر اینکه موجودیت و نفوذ خود را به اثبات رسانیده است می‌رود تا به قدرت بلامنازع نقش‌آفرین در سطح جهانی تبدیل شود.

مسئول حامیان جوان دولت اسلامی سیستان و بلوچستان بیان داشت: زندگی هر روزه ما از لحظه بیدار شدنمان آغاز می‌شود از لحظه‌ای که چشم‌هایمان رو به مسیر پیش رو باز می‌شود، این بیداری بسیار مهم است ولی نکته‌ای که نباید فراموش کرد اهمیت شناختن مسیر پیش رو بعد از بیداری است اینکه به کجا خواهیم رفت، مقصد بعدی و مقاصد بعدی کجا قرار گرفته‌اند، و آیا تمام مقصد ما همین بیداری بوده است؟

جهانتاب گفت: بیش از یک سال است که واژه «بیداری اسلامی» در صدر اخبار رسانه‌ها قرار گرفته است، آنچه ما از آن به بیداری اسلامی و رسانه‌های غربی به انقلاب اعراب یاد می‌کنند حداقل در یک شاخصه با هم اشتراک دارند و آن اینکه جهان اسلام قدم به مرحله حساسی از دوران تاریخ خود گذاشته است.

وی خاطرنشان کرد: با وجود وقوع این بیداری در کشورهای جهان به ویژه امت اسلام، سئوال اصلی اینجاست که بدنه مردمی این انقلاب‌ها چه نگاه و نظری نسبت به مراحل بعدی کار خود دارند؟

مسئول حامیان جوان دولت اسلامی سیستان و بلوچستان با اشاره به نزدیک شدن ایام‌الله دهه فجر تصریح کرد: امام خمینی (ره) در طول دوران حیات شکوه‌مندش آنچنان تأثیرات بزرگی را در اذهان مردم ایران و دنیا باقی گذاشت که هیچگاه از ذهن تاریخ پاک نخواهد شد و انقلاب اسلامی هدیه امام راحل به ملت ایران و مظلومان جهان بود، هدیه‌ای که ملت‌های جهان به مرور آثار و نتایج آن را لمس کردند و خواهند کرد.

جهانتاب اضافه کرد: پس از امام راحل، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در جهت دادن به بیداری و احیای تفکر اسلامی نقش هدایت کننده را ایفا کرده و ضمن مقابله با حرکت‌های انحرافی در زمینه وحدت اسلامی و حمایت از نهضت‌های اصیل اسلامی، گام‌های مؤثری را برداشته است.

وی با تأکید بر نقش اندیشه‌های امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبری در بیداری اسلامی بیان کرد: اینک که چشم تمام ملل آزادیخواه جهان به ایران دوخته شده و در حال الگوبرداری از انقلاب اسلامی ایران هستند وظیفه ما نیز دو چندان می‌شود تا ضمن حفظ و صدور مقتدرانه انقلاب به سایر کشورها در داخل نیز از ادامه اقدامات انقلابی بر پایه اندیشه‌های امام راحل حمایت کنیم که البته خواص می‌توانند نقش بارزتری در این زمینه ایفا کنند.

مسئول حامیان جوان دولت اسلامی سیستان و بلوچستان با اشاره به شجاعت احمدی‌نژاد و تأثیرگذاری شخصیت وی در بین ملت‌ها افزود: احمدی‌نژاد نیز این اقتدار را به بهترین نحو و در راستای عدالت‌محوری و همراهی و حمایت از مستضعفین در پیش گرفت و در کنار این سیاست، رئیس جمهوری توانست با جلوگیری از اسراف و تجمل‌گرایی و سعی در برقراری عدالت به خوبی و با مدیریت صحیح تفکر حضرت امام (ره) را دوباره در این زمینه زنده کند.

انتهای پیام/صا10/گ2000

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول